מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מחשבים ואינטרנט » לבחור עורך דין בעידן המקוון
אולי תתעניין ב:
מגזין מחשבים ואינטרנט

לבחור עורך דין בעידן המקוון

בחירת עורך דין יכולה להיות עניין מייגע, בטח כשמדובר בתחום בו התחרות היא גדולה ולכולם כמעט אותה אמרה. באינטרנט זה נראה פשוט יותר, אך כאן הסיסמאות עובדות שעות נוספות. כיצד בכל זאת נבחר את עורך הדין הטוב ביותר עבורנו?
  • מערכת האתר
  • |
  • 16/7/2013
  • |
  • 15:45
  • |
  • 2114 צפיות

אם נתקלנו בבעיה המצריכה מענה משפטי ואנו לא מכירים עורך דין באופן אישי אשר עמו נוכל להתייעץ בכל עת, סביר להניח שנעיף מבט במנועי החיפוש השונים אשר מציעים מגוון רחב של מומחים משפטיים בכל מיני תחומים. רובם מבטיחים שהם הטובים בתחומם, והמילה ´מומחה´ תחזור על עצמה שוב ושוב. ננסה למנות מספר דרכים אשר יובילו אתכם למציאת עורך הדין שאתם צריכים.

אין תחליף לניסיון
בכל דף של עורך דין יש המון מידע עליו. היכן למד, איפה הועסק בעבר ובאילו משפטים התמודד. המידע באינטרנט נגיש לכולם אך אינו תמיד תואם את איכות העורך דין בו אנו נתקלים בזמן החיפוש. חשוב לבדוק עד כמה העורך דין או משרדו מנוסים בתביעות מהסוג אותו אנו מחפשים.

המומחה
התחום אותו אנו מחפשים יכול להיות מאוד כללי או מאוד ממוקד. אם הוא אכן תחום כללי, אפשר למקד אותו באמצעות התייעצות עם עורך דין, אשר לרוב לא יגבה תשלום על ייעוץ ראשוני. אם ברצונכם להתגרש לדוגמא, סביר להניח שתיעזרו בעורך דין לענייני משפחה, ולא בעורך דין מקרקעין
המשוואה: מומחה בעל ניסיון הגובה מחיר סביר

הכסף מדבר
לכל עורך דין יש תעריף שונה, לכן, כמו בכל מוצר אותו אנו רוצים לרכוש, מומלץ לעשות סקר שוק. משרדים גדולים וידועים גובים מחיר גבוה בדרך כלל, אך ישנם גם משרדים קטנים שגובים מחיר נורמלי, ורמת המקצועיות בהם לא נופלת מאף משרד אחר.

משוואה מנצחת
אם תצליחו להרכיב את כל הפרמטרים במשוואה, הרי שהצלחתם לשרוד את המערכה הראשונה בדרך ללחימה המשפטית. הפרמטרים כוללים את הבנת התחום בו אתם צריכים עזרה משפטית, מציאת מומחה בתחום שיתאים לכם ולדרישותיכם, וכמובן – המחיר. אם אתם מרגישים מרוצים, המשימה הושלמה.

עורכי דין לתביעות ייצוגיות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתביעות ייצוגיות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא לבחור עורך דין בעידן המקוון
סגור