מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » גירושין והפרת הסדרי ראייה
מגזין משפחה

גירושין והפרת הסדרי ראייה

כשזוג מחליט להתגרש ובאמתחתם ילדים משותפים, בתי המשפט בדרך קובעים את משמורת הילדים בידי הורה אחד, כאשר ההורה האחר מקבל לידיו את הסדרי הראייה קבועים אשר הפרתם יכולים לגרור השלכות משפטיות חמורות
  • מערכת האתר
  • |
  • 17/7/2013
  • |
  • 10:52
  • |
  • 2116 צפיות

לרוב בית המשפט יחליט להפקיד את הילדים בידי האם, אלא אם כן היא אינה כשירה לגדלם, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה פיזית. האב בדרך כלל הוא זה שזוכה להסדרי ראייה קבועים. ישנם הסדרי ראייה נפוצים אשר כוללים שני מפגשים בשבוע עם הילדים, שהייה בכל סוף שבוע שני וישנם הסכמים גם על חגים ומועדים הנעשים באמצעות עורכי הדין של הצדדים ומוגשים לבית המשפט לאישור. 

הפרת הסדרי ראייה
כפי שלבטח ניחשתם, בפעמים רבות נתקל בית המשפט במקרים שונים של הפרת הסדרי ראייה, משני הצדדים. כל הפרה של פסק הדין שאושר על ידי בית המשפט בכל מה שקשור להסדרי הראייה ולגירושין, יגרור אחריו השלכות משפטיות. אגב, גם במקרה של פרידה, ולא בהכרח גירושין, בית המשפט צריך לעיתים להכריע בנוגע להסדרי ראייה. 

אמא, איפה אבא?
למרות שלרוב את משמורת הילדים במקרה של גירושין מקבלת האם, זכותו של האב מבחינה משפטית, לדרוש הסדרי ראייה. במקרה שהאם החליטה להפר את הסדרי הראייה, האב יכול לפנות לבית המשפט בכדי לקבל את זכויות בראיית ילדיו.
הסדרי ראייה - טובת הילד קודמת לכל

האב מערים קשיים
לעיתים האב מערים קשיים ואינו מוכן לעמוד בהסדרי הראייה. יש לציין שזה לא אומר בהכרח שהוא רוצה להיות יותר עם הילדים. ישנם אבות שמעדיפים לקחת כמה שפחות אחריות, אך גם האמא רוצה קצת מנוחה מגידול הילדים. במקרה כזה תוכל האם לפנות לבית המשפט במטרה להטיל סנקציות על האב, לעיתים אף כלכליות ויכולות להגיע עד לצמצום הסדרי הראייה.

שלום בית
למרות שאינם חיים ביחד, בני הזוג צריכים לשמור על הסדרי הראייה עד כמה שניתן, אם לא עבורם, אז לפחות עבור ילדיהם. הפרת הסדרי הראייה יכולים להיגרר למערכות משפטיות ארוכות ומייגעות אשר לא יעשו טוב לאף אחד מהצדדים. יסודם של דיני המשפחה בישראל הוא עקרון טובת הילד, וההורים צריכים לנהוג על פיו, גם אם יש בינם מחלוקות הלא ניתנות לגישור.


עורכי דין לענייני הסדרי ראיה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני הסדרי ראיה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא גירושין והפרת הסדרי ראייה
סגור