מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » פיצויים בתאונת פגע וברח
מגזין תעבורה

פיצויים בתאונת פגע וברח

אם פגעו בך בתאונת פגע וברח ולא ניתן לאתר את הנהג, לא הכל אבוד, עדיין יש אפשרות לתבוע פיצויים. היו מוכנים להליך ארוך ומייגע שעדיף להימנע ממנו, אך כמו בכל תאונת פגע וברח, זה לא כל כך תלוי בכם
  • מערכת האתר
  • |
  • 18/7/2013
  • |
  • 11:52
  • |
  • 2055 צפיות

תאונת פגע וברח, כשמה כן היא. כאשר הנהג פגע בך או ברכבך ונמלט מהמקום מבלי למסור את פרטיו או הגיש עזרה – זוהי תאונת פגע וברח. לרוב האנשים נראה כי אם אי אפשר לאתר את הנהג הפוגע, הם לא זכאים לתשלום פיצויים. אך לא כך הדבר. למרות שאין באפשרותכם לאתר את הנהג, אתם עדיין יכולים לתבוע פיצויים מהמדינה. מומלץ להתייעץ עם עורך דין אשר מתמחה בדיני תעבורה ותאונות דרכים אם עברתם תאונה מסוג זה.

הכירו את קרנית
´קרנית´ היא הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים, שאליה ניתן לפנות במקרה שנפגעתם מתאונת פגע וברח, ובעזרתה ניתן למצוא את פרטי הנהג במקרה שהוא מסר פרטים לא נכונים. במקרה שהנהג ברח, ניתן ורצוי לפנות למשטרה וזאת תנסה לאתרו. אם הנפגע לא מצליח לאתר את הנהג לאחר שנעזר במשטרה, ניתן להגיש תביעת פיצועים ל´קרנית´, אשר מהווה סוג של חברת ביטוח הפועל מטעם המדינה.

מערימים קשיים
לאחר שהגשנו את תביעת הביטוח לחברת ´קרנית´, לא נגמרה הסאגה. חברת הביטוח של המדינה היא מאוד חשדנית ומערימה קשיים שלעיתים גורמים לתובע להתייאש, או לחילופין, דוחה את התביעה על הסף בטענה שהפגיעה לא קרתה בגלל תאונת דרכים.
עברתם תאונת פגע וברח? עדיין אפשר לקבל פיצויים

שלב ההוכחות
אם כוחכם במותניכם והינכם יכולים למצוא עדי ראייה אשר יכולים לטעון בבוא העת בפני בית המשפט כי אכן שהו במקום בו עברתם את התאונה, זה יכול לפעול לטובתכם. במקרה שעברתם תאונת פגע וברח, חשוב שתקחו פרטים מעדי הראייה במקום אשר אינם בני משפחתכם. אל תתעצלו, קחו את פרטיהם של עדי הראייה במלואם, טלפון, תעודת זהות, מקום מגורים, או כל פרט אחר שיעזור לכם לאתר אותם בבוא העת.

לא נגמר
אם הצלחתם להוכיח שאכן עברתם תאונת פגע וברח, כעת מתחיל תהליך הגשת תביעת פיצויים מול חברת קרנית המתנהלת כמו מול כל חברת ביטוח אחרת, עם כל הדברים שכרוכים בכך.

קראו עוד על דיני תעבורה:
מדריך לנפגעי תאונות דרכים http://www.lawfind.co.il/readarticle.aspx?id=612
תאונות דרכים בדרך לעבודה http://www.lawfind.co.il/readarticle.aspx?id=888

עורכי דין לתאונת פגע וברח
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתאונת פגע וברח. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא פיצויים בתאונת פגע וברח
סגור