מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין חובות והוצל"פ » נקודות בהליך פשיטת רגל
מגזין חובות והוצל"פ

נקודות בהליך פשיטת רגל

אם אדם החליט להכריז על עצמו כפושט רגל, הוא יהיה חייב להפרד מנכסיו ולמעשה להפסיק להיות הבעלים שלהם, ובאמצעות כך לשלם את חובותיו לנושיו. אם אין ברשותו נכסים, הליך פשית הרגל מגן עליו ומעכב הליכים משפטיים ונותן אפשרות להשתקם מחדש
  • מערכת האתר
  • |
  • 18/7/2013
  • |
  • 16:59
  • |
  • 2201 צפיות

קראו עוד על פשיטת רגל:
הליך וייצוג בפשיטת רגל -  http://www.lawfind.co.il/readarticle.aspx?id=818

הליך פשיטת הרגל הוא הליך לא נעים ואיש אינו מייחל לכך. פושטי רגל לא צריכים להיות בהכרח בעלי נכסים או עסק פרטי כזה או אחר אשר חובותיהם גבוהים. יש להבדיל בין חברה אשר מבקשת להיכנס להליכי פירוק לבין פושטי רגל. כל אזרח בישראל אשר מלאו לו 18 שנים וסך חובותיו הם מעל 16,500 שקלים (סכום משתנה) יכול להכריז על עצמו כפושט רגל. התהליך כרוך במספר שלבים.

פושט רגל? ייעוץ הוא מצרך הכרחי
המהלך הראשון אותו צריך לעשות האדם אשר רוצה להכריז על עצמו כפושט רגל הוא להגיש בקשה לפשיטת רגל. יש באפשרותו של אדם להגיד בקשה כזו לבד, אם כי לא מומלץ לעשות זאת אם הוא לא מצויד בעורך דין שמלווה אותו לאורך התהליך. 
עדיף להתייעץ עם עורך דין לפני הגשת הבקשה להכרזה על פשיטת רגל

התהליך מתחיל
הבקשה אותה צריך להגיש האדם אשר מבקש להכריז על עצמו כפושט רגל צריכה לכלול טופס בקשה, מילוי חוברת של דין וחשבון על חובות ונכסים שברשותו, ולצרף לתיק גם מסמך המצהיר על ויתור על סודיות. לאחר מילוי הטפסים בארבעה עותקים שונים וחתימתם על ידי עורך דין, בנוסף להסבר על הסיבות שבגללן הוא מבקש להכריז על עצמו כפושט רגל וצילום תעודת זהות, אפשר להגיש את הפרטים לכונס הנכסים הרשמי, ולשלם באמצעות שובר תשלום את האגרה (שנעה בסביבות ה-2500 שקלים).

החזר חובות
הליך פשיטת רגל הוא למעשה סוג של הסדר חוב שנעשה בחסות המדינה. לאחר שהעריך את היקף חובותיו וסך נכסיו, יקבע כונס הנכסים תשלום חודשי אותו ישלם פושט הרגל, על סמך הנתונים שהוגשו לו תוך כדי התחשבות בחוק הגנת השכר. עם זאת, אם המשכורת החודשית של פושט הרגל נמוכה, כונס הנכסים לא חייב לקבוע החזר חודשי נמוך.

עורכי דין לענייני פשיטת רגל
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני פשיטת רגל. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא נקודות בהליך פשיטת רגל
סגור