מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפטי - עדכוני פסיקה » מאסר על שדידת אייפון
מגזין פלילי

מאסר על שדידת אייפון

מכת הגניבות של מכשירים חדישים ממשיכה בכל רחבי הארץ. במקרה מסויים החליט השופא להחמיר עם השודדים, אשר על פי הודאתם שדדו מקטינים אייפונים באיומים
  • ארז נעמן
  • |
  • 31/7/2013
  • |
  • 15:37
  • |
  • 2121 צפיות

שנה וחצי מאסר בפועל ושנתיים וחודשיים מאסר בפועל – זה העונש שגזר בית המשפט על שני אזרחים בגירים מפני ששדדו באיומים מכשירי אייפון מקטינים. הכל התחיל כשמספר קטינים שיחקו במגרש בלוד בשעות אחר הצהריים. שני הנאשמים הגיעו כשהם רכובים על קטנוע ועצרו ליד המגרש. שני הנאשמים ניגשו לקטינים ולקחו להם את האייפון, זאת על פי כתב האישום, וכשאחד מהם סירב למסור את המכשיר שלו, הם איימו עליו שידקרו אותו אם לא יעשה זאת והוא נאלץ למסור אותו. לפי עדותם של הקטינים, אחד מהנאשמים החזיק חפץ חד באותו אירוע, ואיימו שוב ושוב על הילדים שלא יתקרבו אליהם. הם נמלטו מהמקום לאחר שלקחו את האייפונים.

האוחז בחפץ החד
הנאשם שאחז בסכין קיבל את העונש הגבוה יותר, זאת בגלל שאחז בחפץ חד, ומעשיו היו חמורים יותר מהשוד שבוצע כלפי הקטינים. האיומים ללא ספק היו החלק שקבע באיזה סדר גודל של עונש מדובר. עורך הדין של הנאשם ביקש שיקבל עבודות שירות בלבד, זאת תוך התחשבות בנסיבות חייו של הנאשם, אשר לטענתו הובילו אותו למעשה.
שוד באיומים - צפי לכמעט שלוש שנות מאסר

נהג הקטנוע
התובעת ביקשה לגזור עליו את העונש המקסימלי של שלושים חודשי מאסר בפועל. תוך שהיא מדגישה שאם יורשע, יהיה זה מאסרו השני ומלבד זאת, קיים אצלו ברזומה עבר פלילי עשיר. עורכת הדין של הנאשם ביקשה שיקבל עבודות שירות בלבד מכיוון שלא לקח חלק פעיל באירוע כמו חברו.

כלום לא עזר
כאמור, בית המשפט החליט לבסוף לגזור על שני הנאשמים מאסר בפועל, מפני שביצעו עבירות חמורות של איום ושוד של קטינים ואף נהגו באלימות והחזיקו חפץ חד. עם זאת, השופטת טענה שיש פה עניין ציבורי רב ויש לראות בסוגיה זו כדי להרתיע אזרחים מפני ביצוע של שוד כזה או אחר. היא גזרה על הנאשם שאחז בסכין שנתיים וחודשיים מאסר בפועל ועל הנאשם השני שנה וחצי, זאת תוך התחשבות בנסיבות חייהם.

עבירת סחיטה וסחיטה באיומים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עבירת סחיטה וסחיטה באיומים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מאסר על שדידת אייפון
סגור