מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » עו"ד לנפגעי תאונות-אימתי?
מגזין תעבורה

עו"ד לנפגעי תאונות-אימתי?

מתי נזדקק לשירותיו של עו"ד המתמחה בתאונות דרכים ובהשלכותיהן? האם לכל תאונת דרכים צריך לשכור עורך דין? ומהי חשיבות הייצוג הפרטני של נפגעי תאונות הדרכים.
  • מערכת האתר
  • |
  • 18/8/2013
  • |
  • 16:33
  • |
  • 1977 צפיות

בישראל מתרחשות יותר מאלף תאונות דרכים בשנה, חלקן ללא נפגעים וחלקן קטלניות. כמעט בכל יום מתרחשת תאונה בחלק מהמקומות בארץ ובית המשפט מעניק לנושא חשיבות עליונה. נפגעי תאונות הדרכים לרוב זוכים בפיצוי ובית המשפט נוטה להעניק להם אותו, ובעיקר מחמיר עם האשמיה שלא נהגו ביתר זהירות בכדי למנוע את התאונה. כמובן שרוב תאונות הדרכים מתרחשות בתום לב, אם יוצאים מקודת הנחה שרוב הנהגים או הולכי הרגל שהיו מעורבים בתאונות דרכים לא היו בעלי נטיות אובדניות.

פיצויים
נשאלת השאלה מי זכאי לקבל פיצוי על תאונה. בראש ובראשונה, אם נפגעתם בתאונת דרכים עליכם לפנות לעורך דין אשר מתמחה בטיפול בנפגעי תאונות דרכים, שיעזור לכם בפן המשפטי ובתביעה מול חברת הביטוח או הביטוח הלאומי במקרה הצורך. 
עו"ד לנפגעי תאונות דרכים יעשה כל שביכולתו על מנת שהלקוח יקבל את הפיצוי שמגיע לו בעקבות התאונה

נפגעי תאונות הדרכים
על פי חוק הפיצויים, לנפגעי תאונות הדרכים או כל מי שהיה מעורב בתאונה כזו, מגיע פיצוי בשל נזקי הגוף או הנפש שנגרמו לו, כאמור, גם אם הוא היה אשם לחלוטין בתאונה. ישנם מקרים חריגים כמובן, כמו אדם שנהג ללא תעודת ביטוח חובה (נגד החוק) או בשכרות (עבירה חמורה ביותר) או ללא רישיון בתוקף.

דגשים נוספים
ישנם דגשים נוספים בחוק הפיצויים, כמו למשל שבמקרים מסויימים החוק קובע שהאדם שניזוק יכול לתבוא את ´קרנית´, הקרן לפיצוי נפגעי תאונות הדרכים. ישנן תאונות דרכים שנראות לכאורה ´קלות´ ולא קשות ולכן חברת הביטוח מסרבת לשלם פיצוי ללקוח. עו"ד שמתמחה בטיפול בנזקי תאונות דרכים יפעל בכל המישורים בכדי להשיג את הפיצוי ההולם ללקוח שלו, גם אם הפסיד רק שלושה או ארבעה ימי עבודה בגלל התאונה. 

קראו עוד על נפגעי תאונות דרכים:

עורכי דין לנזקים מתאונות דרכים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לנזקים מתאונות דרכים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא עו"ד לנפגעי תאונות-אימתי?
סגור