מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » אידיאלי: משמורת משותפת
מגזין משפחה

אידיאלי: משמורת משותפת

הורים המצויים בהליכי גירושין לרוב שוקלים שנית את נושא הגירושין, בין היתר משום המחשבה הלאה על השינוי העתידי, והאם הצעד הזה יכול להיות טוב גם כלפי הילדים. ההורים עוברים ביחד עם הילדים את המשבר, כשאחת הדרכים לייצר התמודדות טובה יותר היא במשמורת משותפת.
  • מערכת האתר
  • |
  • 23/9/2013
  • |
  • 12:00
  • |
  • 2059 צפיות

הטיפול היום יומי בילדים הוא איננו עניין פשוט, ומעבר בין שותפות בטיפול בילדים – בעיקר בילדים רכים וצעירים – אל טיפול יחידני בהם הוא מעבר חד וקשה, בעולם שבו יש צורך בסיוע כלכלי ובהחזקת עבודות נוספות, לצד סיוע מעשי בגידול הילדים ובביצוע המטלות השוטפות מלבד זאת. כאשר הנטל נחלק בין שניים באופן שווה על אף הפרידה, ישנה הקלה ויכולת לנהל את האחריות בצורה נוחה יותר, אולם זה דורש קשר רציף עם בן או עם בת הזוג לשעבר.

הילדים זוכים לנוכחות ההורים בחייהם
באמצעות המשמורת המשותפת, הילדים זוכים שלא להפסיד את נוכחות שני ההורים – הדמויות המשמעותיות בחייהם, גם כשמדובר על ילדים בגילאים הרכים. בתקופה זו, בתי המשפט נוטים בדרך כלל לקבוע משמורת גדולה יותר לאם או לאם הביולוגית של הילד, אולם אם ישנה הסכמה ורצון מכל הצדדים, בית המשפט עשוי להטות אוזן קשבת, תוך כדי ייצוג של עורך דין משפחה מתאים לנושא. 
הסדר משמורת - הסכם לכל דבר ועניין

נוחות האחזקות
גם לצד שנקבעו עבורו דמי מזונות לילדים, ישנו יתרון משמורת משותפת, כשהוא מקבל הקלה בדמי המזונות שעליו לשלם. זאת, משום שממילא הוא מקדיש מזמנו ומממונו בגידול הילד כמחצית מן הזמן. שני ההורים מעורבים כך באופן שוטף בטיפול בילד, וזה דורש יכולת להתמקד בטובתו ולהניח בצד או לפתור באופן שוויוני והוגן בעיות שונות שעולות מעל לפני השטח.

יכולת להכין הסכם
הסדר המשמורות הינו הסכם לכל דבר ועניין, הוא מחייב את הצדדים וכל שינוי שלו גורר שינוי של ההסכם. המטרה היא להגיע להסכמה בין כולם לגבי ההסדרים וטיבם – ולעתים קרובות גם הילדים מעורבים בהחלטות הללו. במידה שאחד משני ההורים אינם מחויבים להסכם, ניתן להחיל את הסנקציות שבו או להגיש בקשה לניהול שונה של המשמורות, שכן הילד עלול לסבול מן הלחצים והמתחים שמתעוררים עקב כך. 

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין למשמורת
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין למשמורת. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא אידיאלי: משמורת משותפת
סגור