מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » כתיבת הסכמי גירושין
מגזין משפחה

כתיבת הסכמי גירושין

אם מוסד הנישואין הוא לא בשבילכם ואינכם רוצים להמשיך את הזוגיות שלכם, ככל הנראה שהגיע הזמן להתגרש. כיצד מתכננים הסכם גירושין בישראל? ומה צריך לעשות בכדי שהתהליך יהיה כמה שפחות מייגע וכמה שיותר מהיר וממצא?
  • מערכת האתר
  • |
  • 7/10/2013
  • |
  • 15:52
  • |
  • 1973 צפיות

אם זוג החליט לסיים את הזוגיות, הוא צריך להתחיל בהליך שנקרא גירושין. בראש ובראשונה יש לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני משפחה אשר ייתן מענה לזוג שהחליט להתגרש וילווה אותם בתהליך המייגע והלא כל כך נעים לפעמים, אשר כרוך בהרבה אלמנטים משפטיים. הסכם גירושין טוב ייגמר מחוץ לכותלי בית המשפט, שלבסוף יצטרך רק לתת את החותמת הסופית על ההסכם, בכדי שיהיה לו תוקף משפטי, אך כפי שכולם יודעים, הרבה הסכמים מגיעים גם להליכים מכוערים בבתי המשפט. 

תכנון של ההסכם
הסכם הגירושין יכלול בתוכו את החלוקה של הרכוש בין בני הזוג, את תשלום המזונות בעבור הילדים, את הסדרי הראייה של בני הזוג, וגם אם מדובר באירועים עתידיים שאפשר לחזות שיקרו בעתיד, כמו למשל אירועים מסויימים לילדים, בר מצוות, גיוס לצבא, גנים ושכר לימוד בבתי הספר השונים ועוד. 

משפחה מופרדת
דבר נוסף שהסכם הגירושין נותן עליו מענה הוא למעשה ההתמודדות של המשפחה עם מקרים שיקרו בהמשך הזמן, אך מבחינת המשפחה שבה האב והאם חיים בנפרד, מה שגורר גם את הילדים לחיים בנפרד.

הבדיקה מתרחשת לגבי המקרים שיכולים להתרחש כאשר המשפחה מתנהלת בנפרד, מסתכלים בראש ובראשונה על הפן הכלכלי הכרוך בכך, ועל איזה הוצאות ייקח אחריות כל אחד מהצדדים. ישנן אפשרויות שהדברים ישתנו במהלך השנים ויכולים לקרות מקרים שאפילו יכולים להסתיים במוות, והסכם הגירושין כולל אותם בתוכו.
הסכם גירושין טוב יסתיים מחוץ לכותלי המשפט, אך יצטרך חתימה סופית של שופט בכדי לקבל תוקף 

סוגי הסכמים
הסכם טוב הוא הסכם אשר הוצא בסופו של לדבר לשביעות רצונם של שני הצדדים המעורבים בפרשה, כאשר כל אחד מהם מודע בדיוק על מה הוא חותם ולא ירגיש מופתע ביום מן הימים. בית המשפט לא שש לשנות הסכם גירושין שהתגלה כפגום מבחינת בני הזוג, בטח כשהוא מבין שהם פשוט לא הבינו על מה הם חותמים, זאת כאשר בית המשפט (טרם הוא מאשר את ההסכם) שואל את בני הזוג האם שניהם מודעים למה שהם חותמים עליו.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לגירושין
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לגירושין. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא כתיבת הסכמי גירושין
סגור