מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » מידע על ידועים בציבור
מגזין משפחה

מידע על ידועים בציבור

איזה בני זוג נחשבים ידועים בציבור? גם זוגות שאינם נשואים באופן רשמי, יכולים לקיים יחדיו מסגרת משפחתית ולהיחשב כ´ידועים בציבור´ מבחינה משפטית.
  • מערכת האתר
  • |
  • 7/8/2013
  • |
  • 13:20
  • |
  • 2458 צפיות

בשנים האחרונות ובעידן המודרני, ישנם הרבה זוגות שבוחרים לחיות את חייהם ללא ההתחייבות של מוסד הנישואים, שלדעת רבים הוא פרימיטיבי, או לעיתים מחייב יתר על המידה. אך בכל זאת, ישנם זוגות שרוצים לעשות ´סדר´ ולקיים משק בית משותף, ללא נישואין. עו"ד לדיני משפחה יכול לייעץ לזוגות אשר רוצים להגדיר את עצמם כידועים בציבור, אם כי לעיתים די בעמידה במספר קריטריונים בכדי להיחשב ידועים בציבור מבלי להצהיר על כך משפטית.

בחינה פרטנית
אם בעבר הפסיקה של בית המשפט קבעה שבני זוג חייבים להיות יחד תחת אותה קורת גג במשך תקופת זמן ממושכת, בערך קצת יותר משנתיים על מנת שהחוק יגדיר אותם כידועים בציבור, כיום בית המשפט בוחן כל מקרה לגופו ולא מקל ראש בבחינת ההגדרה של זוג זה או אחר.
ידועים בציבור - לעיתים גם אם לא גרים ביחד באותה דירה

הסכם ממון
זוגות נשואים לעיתים חותמים על הסכם ממון, זאת אם לאחד מהצדדים יש רכוש של משפחתו או לעיתים שלו, שהוא רוצה לשמור במקרה שהנישואים יעלו על שרטון. ההסכם מסדיר את ההתנהלות הכלכלית של בני הזוג בכלל בחיים המשותפים וכמובן במקרה של פרידה. כיום בארץ ישנם הרבה זוגות שנחשבים ידועים בציבור ועשו הסכם ממון, על פי הגדרתם של הצדדים ובעזרתו של עורך דין לדיני משפחה.

ידועים בציבור
שלא כמו זוגות נשואים, אשר די להם בהצגת תעודת נישואים בכדי להוכיח שהם ידועים בציבור, זוגות אחרים צריכים לעבור כמה שלבי הוכחות, מפני שאין בידם תעודה. בשביל להוכיח שהזוג הוא ידוע בציבור, מביאים לעיתים בני משפחה וחברים אשר מכירים את בני הזוג ויכולים להעיד שהם מנהלים בית משותף וגרים תחת אותה קורת גג. אין דרישה של פרק זמן מינימלי של מגורים משותפים ובמקרים שונים בית המשפט יכול גם להגדיר זוג כידוע בציבור גם אם בני הזוג חיו בדירות שונות.

קראו עוד על התחום-


עורכי דין לידועים בציבור
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לידועים בציבור. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מידע על ידועים בציבור
סגור