מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » הגשת צוואה לעו"ד
מגזין משפחה

הגשת צוואה לעו"ד

אנשים רבים אשר חוששים מה יהיה ביום שבו ילכו מן העולם, לפחות במובן הכספי, אשר כולל בתוכו גם את הרכוש אותו יצטרך להעביר אותו אדם שהולך לעולמו. ישנה אופציה שבה משתמשים רבים אשר מפחיתה משמעותית את כמות המתנגדים לצוואה ובדרך כלל מעבירים את כל התהליך באופן חלק
  • מערכת האתר
  • |
  • 9/10/2013
  • |
  • 15:48
  • |
  • 2124 צפיות

כאשר אנשים מגיעים לגיל מסויים הם מתחילים לעיתים לחשוב מה יעלה בגורל הרכוש והכסף שצברו במהלך השנים, לאן הוא יגיע ובתקווה שלא יהיו אנשים אשר ייאבקו למען קבלת הצוואה לאחר מותם, בניגוד לרצונו של האדם אשר הלך לעולמו, ורוצה שכספו ורכושו יגיעו למוען בו בחרו. ישנן מספר דרכים לערוך צוואה חוקית ואחת מהן היא לערוך את הצוואה אצל עורך דין, ולהגיש אותה לגורם רשמי שגם יכול להיות נוטריון או שופט לדוגמא.

מגישים צוואה? הכללים
בכדי שהצוואה תהיה חוקית ולא יהיה ניתן לערער עליה לאחר לכתו של האדם מן העולם, צריל האיש לעמוד במספר תנאים וכללים מסויימים בזמן שהוא מגיש את הצוואה. צריך להגיע לאיש שאליו הוא מגיש את הצוואה, אם זה עורך דין לענייני צוואות, נוטריון, שופט ועוד, ולהגיד לא את דברי הצוואה בעל פה, בדיוק מה הוא רוצה שיקרה ולאיזה אנשים הוא רוצה שהרכוש והכסף ילכו ולאחר מכן להציג את הבקשה בכתב לנתיג, אז הוא יכול להשאיר את הצוואה אצלו אצל נציג הרשות, שיוציא אותה בבוא העת בכדי לממשה.
הגשת צוואה לעורך דין - אחת הדרכים היעילות והבטוחות

מתנגדים לצוואה
הפקדת הצוואה בידי עורך דין או שופט וכדומה, לא בהכרח מבטיחה שכאן זה נגמר מבחינה משפטית. תמיד יהיו כאלה שיתנגדו לצוואה, אם זה בני משפחה, או אנשים שמאמינים שהצוואה צריכה גם ללכת אליהם. כאמור, מהלך כמו הפקדת צוואה אצל עורך דין לא יכול לבטל זאת לחלוטין, אך בהחלט יכול להפחית את כמות האנשים שינסו להגיע למשפט על הצוואה.

אישור רפואי לנוטריון
הנוטריון חייב לקבל אישור רפואי שהאדם אשר הגיש לו את הצוואה אכן היה במצב בו הוא יכול לחשוב באופן צלול ואיש לא לחץ עליו, זאת בכדי למנוע תביעות בעתיד של התנגדות לצוואה. בחלק מעריכת הצוואות צריך שיהיו עדים למעמד החתימה על הצוואה, אך כאן אין צורך, כל עוד לעורך הדין אין כל קשר לכותב הצוואה.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לענייני ירושות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני ירושות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הגשת צוואה לעו"ד
סגור