מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נזיקין » פציעה במתקנים ציבוריים
מגזין נזיקין

פציעה במתקנים ציבוריים

אם ברצונכם לפתוח עסק חדש, ככל הנראה תצטרכו לעמוד במספר תקנות אשר הותקנו באישור ועדת הפנים ואיכות הסביבה וגם באישור האוצר.
  • מערכת האתר
  • |
  • 13/10/201
  • |
  • 14:12
  • |
  • 2206 צפיות

ישנם הרבה מתקנים ציבוריים ברחבי הארץ אשר בהם משתמשים מדי יום אלפי אנשים, ובעיקר ילדים. בריכת שחייה לדוגמא, היא מתקן ציבורי לכל דבר, כך גם נדנדות וגני שעשועים לילדים, וגם ארגז החול התמים מחוץ לבית נחשב למתקן ציבורי.  רבים שואלים את עצמם מה קורה כאשר מתרחשת פגיעה הגורמת לנזקי גוף במקומות הללו, את התשובות ננסה לספק במאמר הבא.

מתקנים ציבוריים
במתקנים ציבוריים רבים הסכנה להיפצע היא גבוהה, בטח כאשר אנו לא רגילים לתנאי השטח שאליהם אנו רגילים. אם חלילה, בזמן השהייה שלנו במתקנים הציבוריים, או של ילדינו, מישהו נפצע, יש לנהוג במספר צעדים שיכול להיות ההבדל בין אם תקבלו פיצוי או שלא תבלו פיצוי.

באחריות המשתמש בלבד
אין אחד מאיתנו שלא ראה את הכיתוב על השלט הזה לפחות עשר פעמים בחיים. לא אותו ספציפית, אלא כל מקום בו יש מתקנים ציבוריים והאנשים אשר בנו את המתקנים רוצים כביכול לסנגר על עצמם בכדי שיורידו מהם את ´אור הזרקורים´ באם יקרה חלילה אסון, אך למרות זאת, אם קורה חלילה משהו, האחריות שלהם לא תהיה יכולה להיעלם לגמרי. במקרה שקרתה לכם תאונה, התקשרו לעורך דין נזיקין שייתן לכם מענה.
במתקנים ציבוריים הסיכוי להיפצע עולמה שממעותית

היזהרו: אמצעי זהירות בדרך
לא, לא מדובר בבדיקה להיריון, אלא באמת הנקיטת אמעי זהירות בכדי שילדינו יהנה ולא יפול ויפצע, פצעית שלפעמים יכולות להפוך לנזק בלתי הפיך. בכל כניה לגן שעשועים או למקום עם מתקנים ציבוריים, מחוייב בעל המקום, בין אם זו העיריה או בין אם זה אדם פרטי, לכתוב בשלט גדול את הוראות הבטיחות של המתקן, זאת בכדי שאנשים אכן יבדקו מה מותר ומה אסור.

ובכל זאת: קרתה תאונה במתקן ציבורי – מה לעשות?
על פי עורכי דין הבקיאים בתחום, מדובר בתחום שהוא מאוד בעייתי, מכיוון שלעיתים השופטים שולפים את קלף "הרשלנות התורמת" ולא בהכרח השופטים, אלא ברש ובראשונה עורך דינו של הנתבע. אם אתם נופלים במקומות ציבוריים, סביר להניח שאפשר לבוא לעירייה לאחר מכן בטענות. אם  קוראת תאונה במקום שהוא פרטי, אפשר פשוט להגיש באמצעות עורך דין תביעת נזקי גוף עקב נסיעה ברכב.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לענייני תאונות ספורט
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני תאונות ספורט. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא פציעה במתקנים ציבוריים
סגור