מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » הכנה להגשת תביעת גירושין
מגזין משפחה

הכנה להגשת תביעת גירושין

הצלחה בתביעת גירושין תלויה במידה רבה בעורך דין גירושין, כשיש לקחת בחשבון גורמים רבים, שיהיו קשורים בין היתר לעתיד הילדים עד הגיע הצעיר שבהם לגיל 21. ישנן הכנות כדי להגיש תביעות גירושין, ורצוי להכין זאת מבעוד מועד.
  • מערכת האתר
  • |
  • 14/10/201
  • |
  • 13:53
  • |
  • 2076 צפיות

פרידה וגירושין הן עניין שידרש לפחות על ידי צד אחד מבין השניים; כאשר שני הצדדים מעוניינים לנקוט צעד לפרידה, התהליך – גירושין משותפים – נחשב לקל יותר, גם מבחינה רגשית. ישנם פחות מכשולים לכאורה, ניתן להגיע להסדר גם באמצעות גישור – העוקף את התהליכים הבירוקרטים המתישים והנסחבים בבית המשפט. כשזה נוגע לצד אחד בלבד שמעוניין להפרד ואילו הצד השני אינו מסכים, מפעילים תביעת גירושין. ההכנות לקראת תיק תביעה של גירושין כרוכות בעבודת ליקוט ראיות ובניית אסטרטגיה מתאימה שתוביל להכרעת הכף לטובת התובע. 

הגשת תביעת גירושין לאם לילדים, עד לגיל 21
תביעה של אם לילדים עד לגיל 21 תהיה מורכבת מכמה תביעות ביחד – תביעת רכוש, תביעת מזונות אישה, תביעת מזונות ילדים, הסדרי ראיה ומשמורות וכן תביעת הגירושין בבית הדין הרבני, שכן רק לאחר קבלת הגט ניתן להחיל את ההסכמים שמותנים בגירושין. 

במידה שקיים חשד לבגידה
ישנן התייחסויות שונות למקרים של בגידה בבעל או באישה (וכן התייחסות כשזה קורה בין בני אותו המין). עילת הבגידה יכולה לשמש במקרים מסוימים עילת גירושין, אולם ישנן פעמים שמתגלה מאחורי מעשה זה, בין אם הינו נסלח או לא, עילה שמטה את הכף דווקא לטובת אותו אדם. מכאן, שהתווית אסטרטגיה היא צעד חשוב ונדרש שיכול להטות את הכף בהכנה לכל טענה של הצד השני.
עילה לגירושין - אסטרטגיה לאורך כל הדרך

סרבנות גט
בדין העברי ישנה תופעה של סרבנות גט, בה הבעל מסרב לתת גט פיטורין לאשתו, באופן שמלווה בסחטנות או בנקמה. לעתים קרובות, החוק בא כדי לסייע למסורבי הגט, תוך נקיטת סעדים כנגד בן הזוג הסרבן. אלו הם למעשה אמצעי לחץ כמו צו עיכוב יציאה מן הארץ, שלילת רישיון הנהיגה, לקיחת דרכון, וגם סנקציות פיננסיות ואחרות.

במקרים קשים ביותר, מופעל כלפי הסרבן צו מאסר לתקופה שלא תעלה על 5 שנים, בין היתר. ניתן להגיש בקשה לבית המשפט בדבר הפעלת הסנקציות הללו, לזירוז הליכי מתן הגט. גם בעוד הצד הסרבן מסכים לכך בסופו של דבר, יש לנהל בין הצדדים משא ומתן שעל ההסכם בו דנים בסמכות שנקבעה לו, או באמצעות מגשר

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לגירושין
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לגירושין. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הכנה להגשת תביעת גירושין
סגור