מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » במה עורך דין לדיני תעבורה יכול לסייע ?
מגזין תעבורה

במה עורך דין לדיני תעבורה יכול לסייע ?

עבירות תנועה מצולמות ומתועדות גם בכתב על ידי שוטרים האורבים בצידי הכביש, סמויים, על גבי אופנועים ובשיטות שונות. למרות שהמהלך תועד וצולם, עדיין ניתן להראות בבית המשפט כי ההתנהלות הקלוקלת מערערת את תוקף הדו"ח שניתן.
  • מערכת האתר
  • |
  • 17/11/201
  • |
  • 18:03
  • |
  • 1943 צפיות

כאשר שוטר עוצר נהג לצידי הכביש, הוא יכול להעניק סוגי דו"חות שונים – מדו"ח על מהירות מופרזת, אי ציות לתמרור, נסיעה ללא חגירת חגורת בטיחות, שימוש בטלפון נייד באופן אסור או תקינות של הרכב לדוגמה, רבים מתחבטים בנושא התגובה – איך ניתן להתגונן? לעתים, גם ההתנהלות של השוטר עלולה להיות לוקה בחסר באופן שיכול אפילו לבטל את הדו"ח. התייעצות עם עורך דין תעבורה יכולה להציל את רישיון הנהיגה, את המוניטין של הנהג, לזכות או להקל על העונש.

מגרש קטן – הרבה שחקנים
כיום, רשת תשתיות התעבורה בישראל אינה מפותחת וגדולה מספיק בהתאם לגידול בכלי התחבורה אשר הופכים את הכביש לצפוף יותר ויותר. אחד מן הכלים של המדינה להתמודד עם בעיות תאונות הדרכים שנוצרות באופן טבעי מסיבות של צפיפות ולחץ היא הרתעה באמצעות אכיפת חוקים שאמורים למנוע סיכונים על הכביש. כאשר מואשמים על ידי שוטר בגרימת תאונה או עבירת תנועה, לא נותר אלא להסתייע בדעתו של עורך דין תעבורה ולראות מה האפשרויות העומדות בידיו של הנהג.

האם באמת מתקיימים כל סעיפי העבירה?
בחלק מן הסעיפים לעבירות מסוימות, נדרשת כוונת זדון, או שישנם סייגים שונים שסותרים את הלגיטימיות למתן הדו"ח. פעמים רבות, אלו סעיפים שאינם ידועים לנהג, אשר לוקח את המצב כמובן מאליו, אולם לא מצוי באפשרויות החוקיות שלו לערער על כך. 
ליווי משפטי של עורך דין מיומן

רבים שואלים, הפורומים לא עונים
רבים שמים מבטחם בתשובות השונות שניתנות בפורומים של דיני תעבורה, כאשר המקרים המדוברים אינם נחקרים ממילא לעומקם, ואילו אין מקרה אחד יכול להשליך על מקרה אחר על סמך נקודות הדמיון בלבד. יש לייצר מצב, שבו עורך דין תעבורה מעניק סיוע אישי מקצועי הנתמך בנסיבות הייחודיות של אותו מקרה. 

שוטרים שמשתמשים באמצעי תיעוד
כאשר נוספים נדבכים נוספים כמו למשל מכשירי תיעוד – אקדחי לייזר למדידת מהירות על צג למשל, הרי שגם בכך ניתן לערער לסמכות הרלבנטית, ולהעביר את הכדור לצד השני. הכחשת העבירה אמורה לקרות באופן מיידי.חשוב לדעת, כי גם אם שוטר מוסיף בדו"ח שלו את דבריכם, מקריא ומחייב לחתום לו על הדו"ח, אין חובת חתימה על דו"ח זה, ורצוי שיקריא את שרשם בקול רם כדי לוודא ששום דבר ממה שטענתם לא נשמט. 


עורכי דין לענייני עברות תנועה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני עברות תנועה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא במה עורך דין לדיני תעבורה יכול לסייע ?
סגור