מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משרד הבטחון » הגדלת חזה דעי את הסיכונים
אולי תתעניין ב:
מגזין משרד הבטחון

הגדלת חזה דעי את הסיכונים

תביעות רשלנות רפואית לא מעטות הוגשו בשנים האחרונות בגין ניתוחים כושלים להגדלת חזה או בגין השלכותיהם. כל מקרה נדון לגופו, על מנת להבין אם העילה לתביעה היא מוצדקת ובמה יפוצו המושתלים.
  • מערכת האתר
  • |
  • 19/11/201
  • |
  • 12:52
  • |
  • 2339 צפיות

ניתוחים פלסטיים להגדלת החזה הפכו לפופולאריים משך העשורים האחרונים, כל עוד מתקיימים פיתוחים טכנולוגיים שמאפשרים שימוש בחומרים חדשים, שיטות ניתוח ועיצוב חדישות כדי להגיע למראה הטבעי המושלם והמודעות למראה החיצוני האסתטי רק הלכה וגדלה. נשים ששדיהן הידלדלו בעקבות ההיריון, בעלות חזה לא מפותח או א – סימטרי הן קהל מרכזי לניתוחים אלו, אם כי ישנם גם גברים בתמונה, אשר מעוניינים לשוות לפלג גופם העליון מראה שרירי יותר.
לרשלנות רפואית השלכות ארוכות טווח

ניתוחים בכירורגיה פלסטית – מי מנתח?
הרישיון לכירורגיה פלסטית ניתן לאחר שש שנות התמחות בתחום שבאות לאחר סיום לימודי הרפואה הכללית. לאורך שש שנים אלו, המתמחים ערכו טיפולים פלסטיים והתמודדו עם אתגרים בניתוחים. בתחום הגדלת חזה בין היתר, מבחינת רישוי, כל רופא האוחז ברישיון דוקטור – ובין אלו נמנים גם גניקולוגים, רופאי משפחה ואחרים – יכול להיות זה שינתח בכירורגיה פלסטית, גם אם לא התמחה בכך. 

חובת גילוי מידע
אם ישנם סיכונים כל שהם בניתוח אשר הרופא המנתח לא הזכיר לפני הניתוח, על מנת לפרוש את האפשרויות השונות לבחירה העומדות בפני המנותחים. הרופא המנתח יכול להעלות את כל האפשרויות, ומתוכן להמליץ על הדרך שהוא היה בוחר בה, בתוספת הנימוקים – מדוע הניתוח הזה יכול להתאים יותר מאשר אחר. המנותח יסכים מדעת על הניתוח המתאים, לאחר ששמע לפחות חוות דעת אחת או שתיים לצורך הצלבת מידע ואפשרויות והבין מה היתרונות, החסרונות והסיכונים בכל דרך.

סיכונים נפוצים בניתוחי חזה
ישנם סיכונים נפוצים לאחר ניתוחי חזה. ראשית, עוד לפני שמדובר על הסיכונים, ישנו הבדל משמעותי בתחושה לאורך מספר חודשים לאחר הניתוח. יכולים להופיע גם זיהומים, נפיחויות ודימומים כפי שבכל ניתוח כירורגי שהוא. סיכון נוסף הוא התקשות קופסית – כלומר תגובה של הגוף לאובייקט הזר שנכנס אליו; נוצרת מעטפת קשיחה סביב השתל והתחושה אינה נוחה ועלולה לגרום לסיבוכים. 

פניה לעורך דין בתחום
רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים להגדלת החזה היא תחום משפטי בפני עצמו, שבו עורך דין רשלנות רפואית שמייצג את התובעים אוחז בראיות המקובלות והמבוקשות כדי להראות שאכן הייתה רשלנות רפואית, וכתוצאה ממנה נגרמו אף נזקי נוספים כמו למשל דחייה, פגיעות נפשיות ועוד. 

לכתבות נוספות בתחום


עורכי דין לרשלנות רפואית
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לרשלנות רפואית. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הגדלת חזה דעי את הסיכונים
סגור