מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין אלטרנטיבות פתרון סכסוכים » בחירת מגשר, הכיצד?
אולי תתעניין ב:
מגזין אלטרנטיבות פתרון סכסוכים

בחירת מגשר, הכיצד?

ניתן לבחור מגשר לכל עניין, אולם רצוי לבחון מי יהיה אותו מגשר שינחה את התהליך החשוב הזה עבור כל הצדדים. בחירת המגשר תיערך בדרך כלל על פי פרמטרים של מיומנות ושליטה בחומר, שכר טרחה, ניטראליות והגינות.
  • מערכת האתר
  • |
  • 25/11/201
  • |
  • 16:45
  • |
  • 1726 צפיות

להליך הגישור ישנם יתרונות וחסרונות, אולם לאחר שנבחרה דרך זו כדרך שתוליך את התהליך למקום רצוי, חשוב שהצוות שבונה את ההידברות בין הצדדים יהיה מוצלח בהליך הגישור. אין לדעת באיזו רמת הצלחה יפתור המגשר את הבעיות הסבוכות, אולם ניתן לנחש זאת על ידי עיון בניסיונו הקודם של המגשר – מה היו ההצלחות שלו בתחום ולחוש את יכולותיו ביצירת חיבור טוב בין הצדדים תוך כדי שיחה עימו. הוא יכול להיות בעל תעודת עורך דין או שאינו עורך דין – אולם כישוריו מוכחים בתחום.

תחום גישור פרוץ
בתחום הגישור, אין פיקוח על ההסמכה. גם בהמשך, הפיקוח על המגשרים אינו נעשה, אלא אם המגשר משתייך לאיגוד מסוים של מגשרים. מכאן, שהתחום למעשה מוצף בעשרות אלפי מגשרים כאלו ואחרים שרכשו תעודת גישור ממוסדות לימודים ברמה כזו או אחרת מבתי ספר ללימודי גישור שצצו כפטריות לאחר הגשם. לעתים המגשרים מתייעצים עם אנשי מקצוע בתחום הרלבנטי לנושא הגישור, כיון שיכול להיות שהסמכתו המקצועית היא בתחום שונה לחלוטין. 
בחירת דרך אחרת- יעילה וטובה יותר

ההבדלים בין מגשרים שהם עורכי דין ובין אחרים
ההבדלים המרכזיים בין עורך דין שהינו מגשר ובין מגשר שאין לו הסמכה במשפטים, הוא שלאחרון תהיה לרוב הסמכה בתחום הטיפולי ובגישור, נוסף על תואר ראשון בכל תחום שהוא. עורך הדין שמחזיק בתואר ראשון לפחות במשפטים יודע איך לנסח חוזה במידת הצורך, איך לגרום שיהיה קביל בבית המשפט ויש לו ניסיון וידע גם בחשיבה לטווח הזמן הארוך עבור כל הצדדים המשתתפים בתהליך, על מנת שחוזה הגישור יהיה יעיל ותקף לאורך זמן. 

היתרונות של עורך דין מגשר
עורך דין מכיר את מערכת המשפט על בוריה, יכול לנטרל את בני הזוג מלחצים שכרוכים בהתנהלות שמול מערכת המשפט. הוא יכול להציע חשיבה מקורית מעבר לחוקים הנוקשים של בית המשפט ועדיין לכלול זאת תחת חוזה, אשר יהיה קביל בהגשתו לבית המשפט – על מנת שזה יאשר אותו. על אף שהינו עורך דין, לא ייצג צד בודד אלא ינהל את התהליך באופן שווה עבור כל צד וצד אשר לוקח בו חלק. 


מגשרים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום מגשרים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא בחירת מגשר, הכיצד?
סגור