מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין צרכנות » המזוודה הלכה לאיבוד? איזה פיצוי מגיע לכם
מגזין צרכנות

המזוודה הלכה לאיבוד? איזה פיצוי מגיע לכם

דמיינו את התמונה הבאה, אתם מחכים חודשים רבים לחופשה השנתית שלכם, מכינים את כל המזוודות, אורזים את הבגדים הכי יפים והנעליים הכי מרשימות והנה נחתם בארץ חלומותיכם. רק מה, שאתם מגיעים למסוע המזוודות, לאחר זמן רב, אתם מגלים כי המזוודה שלכם פשוט נעלמה....
  • מערכת האתר
  • |
  • 7/1/2014
  • |
  • 13:13
  • |
  • 1868 צפיות

אל דאגה, הסטיטיקה אומרת שאולי אחוז אחד מתוך 100 אחוז של מזוודות נעלמות, כך שמרבית הסיכויים שלכם זה לא יקרה. אבל, יתכן גם ביש מזל ואז תגלו שלצערכם הרב המזוודות שלכם כן נאבדו. מה עושים אז? ראשית כל נחוץ להרים טלפון בדחיפות לחברת התעופה או לגשת ישירות לדלפק שלה בשדה התעופה. בשלב הבא תוכלו גם לתבוע או לבקש פיצויים בגין איבוד המזוודות הללו.

אמנת מונטריאול קובעת שמגיע לכם פיצוי
אמנת מונטריאול נכנסה לתוקפה החל משנת 2011 וקובעת כי בגין איבוד של מזוודה, גרימת נזק לרכוש או חבלה במזוודה, רשאי הנוסע לדרוש מחברת התעופה פיצוי כספי בשווי של עד 6800 ₪ לכל נוסע. בכלל זאת אגב, רכוש או כבודת הנוסע כוללת גם בע"ח שטסתם איתם וקרה להם משהו. אך כאן המקום להבהיר- לא בכל תביעה תקבלו את גובה הפיצוי המקסימאלי המתאפשר מאמנת מונטריאול. לשם כך, יש להוכיח נזק כספי ממשי שנגרם באותו השווי לפחות, עוגמת נפש ונימוקים מוצלחים מאוד אחרים. בכל מקרה, התביעה תעשה לרוב באמצעות עורך דין לענייני מסחר  שיגיש עבורכם תביעה קטנה נגד חברת התעופה. 
תביעה לפיצויים בגין איבוד מזוודה

שימרו קבלות ופנו ישירות לחברת התעופה
דבר אחד שחייבים לזכור בהקשר לתביעת פיצויים בגין איבוד הכבודה שלכם, הוא שמדובר באשמתה הבלעדית של חברת התעופה, לא של חברת התיירות ולא של ספק החופשה. לכן כל טענה חייבת להיות מופנית כלפי חברת התעופה ורק היא. שנית כל, נגרם לכם נזק כספי בשל איבוד הכבודה שלכם? קניתם בשל המזוודה שאבדה בגדים במאות או אלפי שקלים? שימרו את כל הקבלות משום שאלו ישמשו אתכם אחר כך כראיות לכך שנגרם לכם נזק כספי ממשי. כמו כן, יש להגיש מחאה בכתב על איבוד הכבודה שלכם.

מתי תביעה אינה אופציה בפני הנוסע?
אם לא הגשתם תביעה בכתב לגבי הכבודה האבודה שלכם ועשיתם זאת רק טלפונית לדוגמא, אין לכם שום הוכחה ממשית ולפי אמנת מונטריאול אתם לא מורשים להגיש תביעת פיצויים בגין נושא זה. 


עורכי דין לתביעות פיצויים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתביעות פיצויים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא המזוודה הלכה לאיבוד? איזה פיצוי מגיע לכם
סגור