מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » הסכם הורות לגידול ילדים
מגזין משפחה

הסכם הורות לגידול ילדים

המציאות של היום היא אינה כמו פעם וסוגי המשפחות והמבנים שלהם השתכללו משמעותית. כך למשל מאפשר המצב כיום לזוגות לא נשואים להביא לעולם ילדים במסגרת מסגרות שונות ומשונות. אין זה למשל דבר יוצא דופן כי זוג הומואים למשל יעזרו בידידה טובה להבאת ילד לעולם.
  • מערכת האתר
  • |
  • 3/2/2014
  • |
  • 16:57
  • |
  • 2069 צפיות

בדיוק לשם המצבים הללו, ניתן לבצע מה שקרוי בעגה המשפטית- הסכם הורות. מהו הסכם הורות? מדובר בהסכם אשר מסכם את דבר הקשר בין שני ההורים, אופי גידול הילד, משמורת על הילד אם פרטנית ע"י שני המעורבים בהולדת הילד או אם ע"י אחד מהם, תמיכה כספית בצמיחתו וחינוכו של הילד ועוד. בצורה הזו, ברור לכל צד מראש מה תפקידו בעת הבאת הילד הזה לעולם ומה חובותיו כלפי הילד אם בכלל. 

מה היתרונות בהסכם ההורות?
הסכם הורות נועד לרוב עבור זוגות שאינם נשואים או עם בני זוג קבועים אשר בכל זאת רוצים להקים לעצמם צאצאים. ההסכם הזה, הוא אינו כספי אלא יותר הסכם מוסרי הקובע מי יגדל את הילד, איזה אופי חינוך יינתן לו, כאשר כל צד למעשה מכניס להסכם את מה שחשוב לו ומתוך הרצונות המשותפים מחובר ההסכם להורות אשר מאושר לסופו של דבר גם מול עורך דין לדיני משפחה. רבים משווים בין הסכם זה לבין הסכם משמורת על הילד המתקבל בעת גירושין, אך קווי הדימיון הם לא כאלו קרובים..
הסכמים לגידול ילדים

מהו הסכם משמורת בגירושין?
הסכם משמורת ילדים  בעת גירושין הוא למעשה הסכם במסגרתו מחליטים בחסותו של מי יגדל הילד, אלו מזונות וכספים ידרש הצד השני לתת בעבורו וכן נוהל ביקורים ומפגשים עם הילד. בניגוד להסכם הורות שבו ההסכם נבנה מעמדת כוח ורצונות שווה, לרוב הסכם משמורת על ילדים הוא הסכם שכולל הרבה יותר התגוששות והתנגשויות ואשר מי שלרוב מוביל בו הוא מי שעושה יותר שריר. הסכם זה דומה להסכם הורות רק מבחינת העניין של זכויותיו של כל הורה בחייו של הילד והחלטה כללית על דרך חינוכו.

בינתיים ניתן רק לזוגות מחוץ לנורמה
למרות שנראה שהסכם הורות יכול להיות פתרון נפלא להורים צעירים או זוגות נשואים וצעירים שעומדים להביא ילד לעולם ורוצים ליצור הבנה בסיסית ביניהם באשר לאופי גידול הילד וההשקעה בו, בינתיים ההסכם לביצוע הסכם הורות ניתן רק לזוגות הנחשבים מחוץ לנורמה של שני הורים וילד. 


עורכי דין למשמורת
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין למשמורת. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הסכם הורות לגידול ילדים
סגור