מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » עורך דין תעבורה – האם הכרחי?
מגזין תעבורה

עורך דין תעבורה – האם הכרחי?

עורך דין תעבורה יכול להשתמש בידע המשפטי שלו כדי לטעון ולייצג את הנתבע בעבירות תנועה, להשיג בעבורו הסדר טיעון או אפילו לייעץ לו מן המקרים הקלים יותר אל מקרי התעבורה הקשים יותר.
  • מערכת האתר
  • |
  • 6/3/2014
  • |
  • 16:26
  • |
  • 1990 צפיות

עבירות תעבורה נחלקות לעבירות ברירת משפט – אלו נחשבות לעבירות קלות יחסית כמו למשל עבירות חניה אשר גוררות תשלום קנס בלבד או דיון בבית המשפט וישנן עבירות חמורות כמו למשל עבירות שנגרם בגינן מוות. סדרי הדין בין שני המקרים שונים זה מזה. שירותים של עורך דין תעבורה יכולים למזער את הנזק ולהתגונן מפני תביעה אשר עתידה לבוא מגורמים פרטיים או מדיניים. עורך הדין מומחה לחוקיו של בית משפט לתעבורה – שהינם חוקים ייחודיים לתחום זה עם שופטים שמצויים בתחום חוקי התנועה בישראל. 

טיפול מול חברות הביטוח
במידה שמדובר על תאונת דרכים שנגרמה בגין עבירת תנועה, רצוי להתייעץ עם עורך דין על מנת לדעת איך להציג את המקרה לנציג או בלש של חברת הביטוח בהתאם. חברות הביטוח מעדיפות שלא לשלם למבוטחיהן את הכספים ולהעמיד מכשולים במידה שהנתבע מספק להן את מבוקשן. 

עבירות תנועה קלות
עבירות תנועה מסוג ברירת משפט הן אלו שהנהג מקבל עליהן קנס לתשלום בתוך 90 ימים, אלא אם הודיע כי עליו להשפט על אותה העבירה (ולא הודה באשמה – כלומר, גם לא שילם את הקנס). הוא יכול להמיר את הקנס גם באזהרה בתוך שלושים ימים ראשונים. את הטיעונים לביטול הקנס רצוי לתמוך באמצעות ראיות ואסמכתאות. נהג שהודיע כי ברצונו להשפט, יקבל זימון בטווח זמן של שנה. במקרים מיוחדים, בית המשפט יהיה רשאי להפחית מסכום הקנס המקורי. 
האם חייבים עורך דין לתעבורה?

עבירות תנועה חמורות
עבירות תנועה חמורות הן אלו שמעורבות בתאונות דרכים. לרוב מוסרים את כתב האישום ואת ההזמנה למשפט תעבורה באופן ידני לנהג. זה יכול להנתן על ידי שוטר או להשלח בדואר רשום – כמו במקרה של צילום העבירה. אם בעבירות הקלות גרסת הנהג נלקחת בשטח ומשוכתבת על ידי השוטר (ולאחר מכן נחתמת על ידי הנהג), הרי שבעבירות תנועה חמורות עדותו של הנהג תיגבה בתחנת המשטרה. 

ישנה חשיבות רבה לגרסה שניתנת בזמן אמת
לגרסתו של הנהג שנלקחת ממנו לראשונה ישנה חשיבות רבה! משום כך, רצוי לדרוש עותק קריא של העדות הזו ולהעבירו אל עורך דין תעבורה על מנת שזה יבין איזה קו אסטרטגי יש לנהוג. יש לפעול בהקדם ולהגיע לעורך דין תעבורה שמתמחה באותו התחום.


עורכי דין לתאונת דרכים קטלנית
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתאונת דרכים קטלנית. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא עורך דין תעבורה – האם הכרחי?
סגור