מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין אזרחי » הגנה משפטית בידי עורך דין
מגזין אזרחי

הגנה משפטית בידי עורך דין

עם קבלת כתב תביעה האדם הנתבע עלול להיות שרוי בהלם ובלחץ גדול – רבים מספרים על תגובות רגשיות קשות, על נדודי שינה בעקבות כך ובמיוחד לאחר קריאת כתב התביעה. קבלת הגנה משפטית עשויה להבהיר ו"לשטח" את פני הדברים ואת האופק.
  • מערכת האתר
  • |
  • 25/8/2014
  • |
  • 12:31
  • |
  • 3377 צפיות

מטרת הגשת כתב תביעה היא בין היתר יצירת לחץ על הצד הנתבע, אולם יש לציין כי לכ הנכתב בכתב תביעה זה יש בו כדי לשקף את דעת התובע ואת דעתו של עורך דינו בנושא, כל עוד אין הוכחה מכרעת או עדות לנכונות הדברים. הצעד הראשון הוא הבנת פני השטח באופן רציונלי ולכן כדאי כבר בשלב הזה להתקשר עם עורך דין מתאים לנושא כדי שיבאר את העניין – ומה משמעות כתב התביעה הזה על כל פניו.

חשיבות הפעולות בהן נוקטים
ישנה חשיבות למעשים שלאחר קבלת כתב התביעה משום שיש אלמנט של זמן תגובה, הכנת ראיות וקריאה לעדים, בחירת עורך דין נכון ועוד. אין לפנות לגורם התובע, אלא רק באמצעות עורך הדין הנבחר על מנת שלא להרע את המצב ולייצר עמדת יתרון מושכלת. חשוב לדעת מה כדאי לעשות ומה לא לעשות בהתאם לנסיבות. 
הגנה משפטית על ידי עורך דין

לשים לב לנתונים שונים
כדאי לרשום את מועד קבלת כתב התביעה – הקרוי גם מועד "המצאת" כתב התביעה, ואת אופן קבלתו – יש לכך חשיבות בהמשך. יש לקרוא באופן יסודי את כתב התביעה ולהבין כל פרט ופרט בו לעומקו. יש להתעכב על פרטים כמו תאריכים, פרטים, שמות וגם נספחים. אלו יכללו את הראיות של התובע. יש לברר מה המועד האחרון להגשת כתב ההגנה. בתביעה רגילה זה יקח 30 ימים אולם תביעה בסדר דין מהיר תעניק 45 ימי הגשה ואילו תביעת סדר דין מקוצר הגשת כתב ההגנה יוגש בתוך 30 ימים. צו מניעה זמני ידרוש תגובה מהירה אף יותר ואי הגשת כתב הגנה לפי המועד הנקוב עלולה לגרור פסיקת דין לחובת ההגנה.

איך להתמודד עם כתב התביעה?
יש מקום לבדוק אם לתבוע בתביעה נגדית. יש לעשות הכל תוך ביצוע הפעולות באופן דיסקרטי מחושיו של התובע, גם אם ידועה מראש הכוונה לתביעה. עורך הדין שיבחן את הנושא יראה אם יש מקום לתבוע בחזרה את התוקף, כל עוד ישנו בסיס משפטי מוצק לכך. 


עורכי דין לתביעות פיצויים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתביעות פיצויים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הגנה משפטית בידי עורך דין
סגור