מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » הבנק תובע, מה עושים?
מגזין מסחרי

הבנק תובע, מה עושים?

לא שילמתי את ההלואה בזמן, הבנק החליט לתבוע אותי ואיים בהוצאה לפועל. הנה כמה דרכים אשר יעזרו לכם להתמודד מול התאגיד שמנהל את חשבונכם
  • מערכת האתר
  • |
  • 15/7/2013
  • |
  • 16:51
  • |
  • 2398 צפיות

תביעות בנקאיות הן דבר די שכיח במחוזותינו. אנשים לעיתים לא מצליחים לעמוד בהתחייבויות שלהם ואחת האופציות העומדות בפני סניף הבנק היא תביעה משפטית, שלעיתים מסתיימת בהסדר חוב עם הלקוח, ויכולה להגיע גם לעיקול של רכוש.

קיבלת תביעה? הדרך חשובה
תתפלאו בוודאי לגלות, שאם התביעה לא הוגשה לידו של הלקוח, הרי שזו איננה מסירה חוקית, וכאשר ינתן פסק הדין, כ-30 יום לאחר מועד המסירה, הלקוח יכול לעכב את הליכי ההוצאה לפועל, אם אכן התבצעה מסירה לא חוקית. עדיף להיוועץ בעורך דין פיננסי בכדי לקבל החלטות בנושא זה.
תביעה על ידי בנק יכולה להיות סיפור לא פשוט

במעמד הגשת התביעה הבנק יכול לדרוש עיקול זמני של חלק מרכושו של הלקוח, במטרה להבטיח את תשלום החוב במועד מאוחר יותר. אם מקרה כזה קרה לכם, שימו לב שיש בידיכם כמה שפחות רכוש אשר אותו ניתן לעקל ועשו כל שביכולתכם בכדי לבצע פעולות אשר יסכלו את העיקול.

לא כל אחד יכול
בחרו עורך דין מתאים למקרה. זכרו שהינכם צריכים לפנות לעורך דין בעל ניסיון בתחום, המתמחה בבנקאות. כאמור, בתוך 30 יום מקבלת התביעה עומדת לרשותכם הזכות להגנה ע"י עורך דין. בחירתו של העורך דין היא קריטית במקרה זה, אם אינו מתמחה בדיני בנקאות, זה יכול לעלות ללקוח הרבה כסף כאשר בנוסף לחוב יצטרך לשלם הלקוח גם את שכר הטרחה של עו"ד הבנק, שלו עצמו, אגרות חוב וריביות.

מילות הקסם: הסדר חוב
בתקופה של 30 יום מרגע הגשת התביעה, יכול הלקוח להגיע להסדר עם הבנק לתשלום החוב. אם הלקוח הגיע למצב שבו הוא יושב לשולחן המו"מ עם הבנק, הוא יגלה במהרה שעמדתו נחותה, ושהבנק הוא גוף (כמעט) חסר רחמים. עדיף להגיע למו"מ מוכן, להציג לבנק את יכולתך הכלכלית מבלי להחסיר פרטים, כולל גובה החובות, מה שיבהיר לבנק את חוסר היכולת לעמוד בתשלומי החוב. לאחר מכן אפשר לנסות להגיע להסדר ובכך לסיים את הסוגיה המייגעת.


עורכי דין לענייני בנקאות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני בנקאות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הבנק תובע, מה עושים?
סגור