מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין הגירה ואזרחות » אשרת עבודה בארה"ב
מגזין הגירה ואזרחות

אשרת עבודה בארה"ב

רבים מהישראלים הולכים לנסות את מזלם בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. ישנם מספר חוקים מסויימים שכדאי שתדעו לפני שאתם מבקשים אשרת שהייה בארה"ב לצרכי עבודה
  • מערכת האתר
  • |
  • 22/7/2013
  • |
  • 13:38
  • |
  • 2312 צפיות

לפני קצת יותר משנה עבר בארה"ב חוק אשר מזכה את הישראלים אשר רוצים להשקיע בהקמת עסקים בארה"ב באשרת עבודה ללא מכסה שאינה כוללת בתוכה התחייבויות סוציאליות כמו שכר מינימום לדוגמא. אשרת העבודה (E2) מאפשרת להוציא אשרת עבודה גם לבן/ת הזוג. 

ישנן מספר דרכים לקבל אשרת עבודה חוקית בארה"ב כאשר חלקן דורשות קבלת מידע מלא על מבקש האשרה כגון עיסוקו, זמן השהייה בארה"ב ואם אפשר להציג אישורים אשר מראים על כוונותיו להשתקע בישראל בעתיד (אישור לימודים, עבודה מסודרת) זה לרוב יפעל לטובת מבקש האשרה. כך היו מתנהלים הדברים עד היום. כאמור, עם כניסתה לתוקף של האשרה החדשה, ישראלים אשר ירצו להשקיע בארה"ב יקבלו את ה-E-2 באופן כמעט אוטומטי ובהליך פשוט יותר. 

עובדים מיומנים? לא בהכרח
מבקשי אשרת שהייה אשר מעוניינים באשרת E-2 לא חייבים להיות עובדים אשר מחזיקים בתפקידים בעלי מומחיות מקצועית, בתחום זה או אחר. אין צורך בידע קודם, משקיעים ויזמים אשר יציגו את תוכניותיהם יקבלו לרוב את אשרת השהייה.
אשרת השהייה החדשה תופסת גם לגבי בני המשפחה של היזם

שם קוד: גרין קארד
צמד המילים עמן מתעורר בכל בוקר כל משקיע ישראלי אשר רוצה להעביר את עסקיו לארה"ב או לחילופין, לנסות להתפתח בתחום זה או אחר. הבקשה לגרין קארד יכולה לבוא ממספר קטגוריות שונות אשר צריך למלא המבקש, ובקרוב תהיה רובליקה חדשה המאפשרת ליזמים לבקש גרין קארד למשקיעים, בתוקף חוק אשרות העבודה החדש.

מרווח הזמן
בעבר אשרת העבודה הייתה מתקבלת לתקופה של עד חצי שנה, וכיום אשרת העבודה H-1B ניתנת לתקופה של שלוש שנים וניתנת להארכה בצורה קלה יחסית לשלוש שנים נוספות. כעת, משאישר נשיא ארה"ב את החוק החדש לאשרות עבודה לישראלים, תקופת הזמן יכול להיות בלתי מוגבלת. כמובן שבכל פרק זמן מסויים יצטרכו המשקיעים להציג מסמכים ובקשה לחידוש אשרת העבודה לקונסוליה האמריקאית.

עורכי דין לענייני אשרות עבודה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני אשרות עבודה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא אשרת עבודה בארה"ב
סגור