מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » גירושין בבית המשפט
מגזין משפחה

גירושין בבית המשפט

גם כשישנה בין בני זוג הבנה בצורך להפרד, עלולים להתגלע מתחים שונים שמקבלים פנים מכוערים בזמן גירושין. כל צד עלול לרצות לנקום את נקמתו, או לפחות לעמוד על שלו – ובכך פעמים רבות נוצרות בעיות תקשורת ואי הסכמות שמגיעות לבסוף לייצוג בבית המשפט.
  • מערכת האתר
  • |
  • 29/9/2013
  • |
  • 14:34
  • |
  • 2019 צפיות

בבית המשפט כל אחד מבני הזוג זוכה לקבל במה לאמירת הדברים שלו, כשהדיון מתנהל במסגרת משפטית. אותה הבמה מעלה פעמים רבות תכנים צהובים ו"מלוכלכים" אשר צפים מעל לפני השטח ומסבכים את העלילה בזמן שבו למעשה המטרה הסופית היא לייצר פיתרון. רצונו של המחוקק הוא יצירת הקלה על המתגרש – ושלא לטרטר אותו בין ערכאות משפטיות שונות. אמנם בית הדין הרבני הוא הסמכות הבלעדית להתרת נישואי יהודים שנישאו במסגרת הרבנות, אולם תביעות גירושין בנושאים שונים יכולות להבחר להיות מטופלות גם בסמכות המקבילה – בית המשפט האזרחי – לענייני משפחה.

הצפת האמת בבית המשפט
מי שמעוניין להציף את האמת הקשה מעל לפני השטח ולטפל בה תוך הזכרות במקרים מביכים ומרשיעים, יעשה זאת באמצעות עורך דין גירושין ממולח אשר יציג את הראיות התואמות לגרסתו. עורך דין מטעם בן הזוג השני יסתור את הטענות שהובאו. מלחמה זו בדרך כלל גובה יותר קורבנות ממנצחים, כיון שגם התובע בעצמו נכנס לתוך מאמץ כולל להכפשת הצד השני.
הליך גירושין - אפשר גם אחרת

אפשרות לגישור
הגישור יכול להיות הפיתרון הנדרש למי שאינו מעוניין לשלם מזמנו היקר בבירוקרטיה הכרוכה בטיפול בתי המשפט. ניתן להצטייד בעורך דין, ולהגיע אל המגשר – פעמים רבות גם הוא עורך דין בפני עצמו השולט בתהליך ההסכמה שבין השניים על דרכי הפרידה. 

בחירת הערכאה המתאימה לדיון
על אף שעל פניו נראה, כי דיון בבית דין רבני יביא לתוצאה א´ ואילו דיון בבית משפט לענייני משפחה יוביל לתוצאה ב´, הרי שתוכו אינו כברו לעתים קרובות – ורצוי להתייעץ עם עורך דין באשר לכל סוגיה – כיון שגם בית המשפט דן במקרה לפי הנסיבות שלו ולפרטיו הייחודיים. חשוב בין היתר להיעזר באדם המכיר את המערכת על המניפולציות השונות שנעשות בה, והאושיות שאמורות לטפל באותו התיק. 

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לגירושין
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לגירושין. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא גירושין בבית המשפט
סגור