מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » המדריך לנבגד הטרי
מגזין משפחה

המדריך לנבגד הטרי

אם גיליתם שבוגדים בכם, כדאי שתדעו שקודם כל החיים לא נגמרו כאן, עם זאת, יש מספר דברים שכדאי שתדעו שצריך לעשות. איך ממשיכים הלאה? ומה הפרוצדורה?
  • מערכת האתר
  • |
  • 30/9/2013
  • |
  • 17:50
  • |
  • 2152 צפיות

אם גיליתם שבגדו בכם, כנראה אתם כרגע נמצאים בסוג של משבר, ובתחושה נוראית של אי וודאות, בשילוב עם הרגשה של השפלה ושיברון. עם זאת, ככל הנראה בשלב מסוים תצטרכו לשנס מותניים ולהחליט לאן אתם ממשיכים מכאן. האם אתם סולחים ומנסים לשמור על שלום בית? או מחליטים לפרק את החבילה, הכוללת גם את חלוקת הרכוש.

פנייה לעורך דין
לאחר שגיליתם שבן או בת הזוג שלך בוגד בכם, בראש ובראשונה פנו לעורך דין, אשר יעזור לכם לפעול בהתאם לרצונכם בכל הקשור לתהליך שיתחיל מרגע זה ואילך. ישנן תביעות רגילות שמוגשות על ידי עורכי דין, אך חשוב לבדוק היטב את נסיבות המקרה ולשקול את הצעדים טרם עושים מהלכים פזיזים. צריך לבדוק מהם הסיכויים לזכות בתביעות, זאת בכדי שהלקוח לא יטורטר סתם, ולבסוף לא יצא לו מזה כלום.

דיסקרטיות
יש הרבה לקוחות שמעדיפים לא לגרור את הנושא לבית המשפט ולסגור אותו בבית. עו"S מנוסה בדיני משפחה יכול בהחלט להיות פיתרון מועיל למקרה של בגידה, ושוב, ללא התנהגות אימפולסיבית, וללא עצבים מיותרים. אנשים ש"להוטים" לתבוע את זכויותיהם, כאמור, יכולים למצוא את עצמם בהליך משפטי ארוך שספק אם בכלל יסתיים לטובתם. לכן חשוב לעשות את המהלכים בחוכמה ובדיסקרטיות.
נבגדתם? אל תנהגו באימפולסיביות - שכרו עורך דין לענייני משפחה

שלום בית וגירושין
עורכי דין רבים קודם כל בודקים האם בני הזוג רוצים לשים את המשקעים בצד ולנסות לעשות "שלום בית" ביניהם. בנוסף, הצעה נוספת שעולה היא כמובן הגירושין, זאת במקרה שבני הזוג אינם רוצים שלום בית, או לפחות אחד מהם אינו מעוניין. הסכם גירושין כמובן יכלול יתרונות לאדם הנבגד, באם מדובר באישה אז מזונות ופיצויים, ובאם מדובר בבעל הוא יכול לבקש הקלה בדמי המזונות ולהיפך. 

הסכם הגירושין
בהסכם יהיו את הסכמי משמורת הילדים והסדרי השהייה, גם חלוקת הרכוש תכילל בהסכם זאת כאמור כאשר הצד הנבגד זוכה ליחס מועדף מכיוון שהוא מבחינתו עשה כל שביכולתו בכדי לשמור על הנישואים תקינים, אך הצד השני הוא הצד שבגד למעשה הרס את חיי הנישואים.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לגירושין
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לגירושין. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא המדריך לנבגד הטרי
סגור