מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » פתיחת חברה בע"מ
מגזין מסחרי

פתיחת חברה בע"מ

אחד השיקולים המרכזיים להפיכתו של עוסק מורשה לחברה בע"מ הוא היקף הרווחים השנתי של חברה, אולם כרוכים בכך עוד שיקולים לצד הסיכונים שמתרבים ככל שמחזור פיננסי של עסק גדול יותר.
  • מערכת האתר
  • |
  • 8/10/2013
  • |
  • 14:49
  • |
  • 2105 צפיות

עוסקים מורשים שמפתחים את היקף ההכנסות השנתי של העסק עומדים בדרך כלל בפני דילמות ניהוליות לוגיסטיות של העסק, כשהבחירה הזו עתידה להשפיע על ההצלחה של העסק וגם על העתיד האישי. ישנן ישויות משפטיות שונות שיכולות להתאים על פי מתאר העסק, יכולותיו ומטרותיו העתידיות ולכל החלטה שכזו יכולה להיות השפעה מכרעת על חבות המס, הביטוח הלאומי, על דיני העבודה ועל העלויות שצפויות להקמה ולתפעול העסק. 

עוסק מורשה – מי הוא?
עוסק מורשה הינו יחיד שהקים עסק בפעילות חוקית, שהוגדר לפי מינהל כעוסק מורשה ויש לו מספר משלו. עוסק מורשה יהיה מי שהיקף הרווחים בעסק שלו הוא מעל ל- 67,555 שקלים בשנה, ולא יהיה יכול להירשם כעוסק פטור. ישנם מקצועות אשר מכורך החוק מחויבים להירשם כעוסק מורשה ולא כעוסק פטור. 
פתיחת חברה - הפרוצדורה ארוכה ומומלץ להתייעץ עם עורך דין

חברה מסחרית בע"מ – מה מאפייניה?
חברה מסחרית בע"מ היא למעשה התאגדות של מספר אנשים או חברה המתקיימת על ידי אדם יחיד, אשר מטרתה לבצע פעילויות עסקיות כדי להרוויח. חברה בע"מ תהיה מנוהלת לעתים גם בידי מניות. ישנה הפרדה בין הישות המשפטית של בעלי החברה או בעלי המניות בה, ובין החברה עצמה. מסיבה זו, ההליכים המשפטיים שינקטו במסגרת חוב של החברה – הם מול החברה ולא מול המנהלים או בעלי המניות שלה.

מהי אחריות מוגבלת בחברה בע"מ?
האחריות המוגבלת בחברה בע"מ כרוכה בין היתר במיסים מורכבים שונים שרצוי לבחון, אולם ניתן לומר שישנו יתרון משמעותי לכך שישנה אחריות מוגבלת לחברה. המשמעות היא שהכסף שיש בו סיכון בחברה יתבע מן החברה ולא מבעלי המניות שלה, וכך גם נכסיהם לא יעוקלו. מכאן, שפעמים רבות יש לשקול פתיחת חברה בע"מ ככל שהסיכוי לתביעות עלול לגדול עקב הלוואות או פעילות עסקית מגוונת – כשחשוב להתייעץ עם עורך דין לחברות לפני הגדרת הישות המשפטית של החברה וגם בזמן הליכים עסקיים שונים. 

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לדיני חברות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לדיני חברות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא פתיחת חברה בע"מ
סגור