מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין פלילי » יחסין מין מלאים עם קטינה בהסכמה -מותר או אסור?
אולי תתעניין ב:
מגזין פלילי

יחסין מין מלאים עם קטינה בהסכמה -מותר או אסור?

קיום יחסי מין עם קטינה אשר נתנה את הסכמתה לכך היא עדיין עבירה פלילית, ויש להתייעץ באשר לכך עם עורך דין פלילי. השאלות בנושא רבות, בעיקר כשמדובר בין בני זוג שהם קטינים ואינם מעוניינים לעבור על החוק באהבתם.
  • מערכת האתר
  • |
  • 12/11/201
  • |
  • 17:01
  • |
  • 3112 צפיות

החוק מבסס את תשובתו לגבי קיום יחסי מין עם קטינה שנעשו בהסכמה, על עניין הגיל. החוק מחשיב את גיל ההסכמה המותר לגיל שבו אדם נחשב כבוגר מבחינה משפטית כדי להעניק הסכמה – משפטית- לעניין קיום יחסי מין עם בן או עם בת זוג. המחוקק בחוק העונשין הורה בסעיף 353 להגנת הנאשם אילו הגילאים בינו ובין הקטין אינו עולה על שלוש שנים ובאם הקטין נתן הסכמתו למעשה, תוך שהמעשה התקיים במהלך יחסי רעות ללא ניצול מעמד הנאשם. 

מה זה "בעילת קטין"?
"בעילת קטין" או קטינה הינו מושג רווח בתחום החוק הפלילי ויש בו טיפול על פי סעיף  א´-3 345 בחוק העונשין. לפי חוק זה, כשלקטין טרם מלאו 14 שנים והמעשה היה בהסכמתו. מעשה הבעילה – משמעותו החדרת חפץ או איבר מאיברי גוף לאיבר מין של האישה ובבחינה זו נכלל גם היחס המתאים לבעילת קטין. בסעיף 346 מתייחסים לבעילה אסורה בהסכמה אצל מי שמלאו לה 14 אולם אינה בת 16 עדיין וכן אינה נשואה לאדם או קטינה שגילה בין 16-18 שנים תוך ניצול יחסי מרות, תלות, השגחה או חינוך וכן אם הובטחה הבטחת שווא לנישואין, וקובעים לאשם 5 שנות מאסר.
יחסים אסורים בהסכמה

"מעשה סדום"
מעשה סדום הינו מונח משפטי שמתאר מין אוראלי או אנאלי. סעיף 347 לחוק העונשין מדבר על החדרת חפץ או איבר מאיברי הגוף של הנאשם אל פי הטבעת או החדרת איבר מין לפי אדם. אילו הדבר נעשה בקטין עד גיל 16 או שזה לא נעשה בהסכמה תוך ניצול יחסים, הרי שזו עבירה פלילית שדינה בין שלוש לעשרים שנות מאסר בהתאם לנסיבות. 

נשים העומדות לדין בגין אונס קטינים או קטינות
בשנת 2009 הכנסת אישרה בקריאה ראשונה הצעת חוק בה ניתן להעמיד לדין אישה שאנסה קטין. עד לאותה תקופה, ניתן היה להאשים נשים שביצעו אונס בקטינים אך במעשים מגונים. ומה יעשה בתיק שבו האישה נאשמת כי ביצעה מעשים אלו לפני שנת 2009? רצוי להתייעץ עם עורך הדין המתמצא בכך. 



עורכי דין לענייני הטרדה מינית
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני הטרדה מינית. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא יחסין מין מלאים עם קטינה בהסכמה -מותר או אסור?
סגור