מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נזיקין » הסרת משקפיים בלייזר - מקרי רשלנות רפואית
מגזין נזיקין

הסרת משקפיים בלייזר - מקרי רשלנות רפואית

עבור בעלי ליקויים בראיה, ניתוח לייזר יכול להיות הפיתרון שמקל על ההתנהלות היום יומית, משפר את הראיה ומעלה את רמת איכות החיים, אולם לא עבור מי שדווקא ניתוח הלייזר גרם לו לנזק. במקרים כאלו ניתן לתבוע על רשלנות רפואית.
  • מערכת האתר
  • |
  • 22/12/201
  • |
  • 15:47
  • |
  • 2002 צפיות

פעמים רבות, דווקא הניתוח שאמור לסייע ולהקל על הראיה לאורך זמן רב ובפיתרון מקיף וגורף בפעם אחת על כלל הבעיות בראיה, יכול להוביל לנזק – ולמצב גרוע הרבה יותר ממה שהיה קודם. מאז שנות השמונים ועד לימים אלו, נתגבשו לא מעט שיטות להסרת משקפיים במכשירי לייזר וקרני אור למיניהן, כך שישנה אפשרות לבחור מביניהן את הטיפול המתאים יותר, אם בכלל. הדיוק והבטיחות המובטחים מן המכשירים החדשים אינם מייצרים תוצאה רצויה בכל 100% המקרים, וישנו מי שנפגע מכך, בין אם בבחירת הניתוח המתאים, בין אם בשיקול לעבור ניתוח או בין אם במהלך הניתוח עצמו או בהשלכותיו.

תחום הלייזר אינו מפוקח בישראל
על אף כמות של כ- 15,000 ניתוחי לייזר להסרת משקפיים בשנה ועם פריחה של תעשייה ענפה בתחום – לרבות מכשור רפואי מתוחכם וקליניקות לניתוח, עדיין אין פיקוח מלא על אותה התעשייה, ואין זה מוסדר באמצעות דרישות סף לרישיון לביצוע ניתוחים או באמצעות חקיקה מתאימה. פעמים רבות ישנו גילוי חלקי של הליך הניתוח, בין אם הוא ניתוח שכיח ובין אם לאו. פעמים רבות ההליך מתואר כחף מסיכונים, הסיבוכים האפשריים לוקחים חלק מזערי ולא מפרטים אודותיהם.
רשלנות רפואית- השלכות ומשמעויות

הגשה של תביעת רשלנות רפואית בגין ניתוח לייזר להסרת משקפיים
המקרים הנפוצים בגין רשלנות רפואית בניתוח לייזר להסרת משקפיים הם ניתוח על אף שהמצב הרפואי אינו מצריך או אינו עונה לתנאים הנדרשים עבור ניתוח זה כמו למשל חולים כרוניים, נשים בהריון, בעלי מספר ראייה בלתי יציב ועוד, לא הוסברו בפני המנותח הסיכונים האפשריים כמו למשל יובש בעיניים, סנוור בחשיפה לאור, זיהומים ודלקות ועוד.

חריגה מנורמת התנהגות
כאשר מוגשת תביעת רשלנות רפואית על ידי עורך דין  מתאים, הוא יסביר מה הייתה חובת הזהירות של הרופא והאם אכן נקט בה, מהו הנזק שנגרם והאם ישנו קשר סיבתי בין הנזק שנגרם ובין הניתוח, האם הרופא הסביר למנותח על מצבו, הציע חלופות, שפך אור על פני הסיבוכים האפשריים? האם זה יכול היה להמנע או האם בוצעו הבדיקות הקפדניות שלפני הניתוח?

מאמרים בקטגוריה זו:

עורכי דין לרשלנות רפואית
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לרשלנות רפואית. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הסרת משקפיים בלייזר - מקרי רשלנות רפואית
סגור