מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » חילוקי דעות בנוגע לילדים בעת גירושין
מגזין משפחה

חילוקי דעות בנוגע לילדים בעת גירושין

גם ילדים להורים מתגרשים זקוקים לקחת חלק מן ההחלטות שמתגבשות לקראת הדרך החדשה אליה יכנסו בחיים; כך לפחות בית המשפט רואה את פני העניין. בזמן שבו המערכת מתפרשת סביר להניח שיהיו חילוקי דעות בין הצדדים. איך לגשר על כך?
  • מערכת האתר
  • |
  • 9/1/2014
  • |
  • 16:45
  • |
  • 1810 צפיות

השנים האחרונות מביאות עמן נתונים הולכים וגדלים אודות משפחות שמתפרקות או בני זוג שמתגרשים זה מזה. על פי הערכה, מדובר על כל ילד שלישי שנאלץ לסבול מן המצב הזה, בו המשפחה מתפרקת וממילא לא קיימת יציבות. השאיפה היא, למרות המצב העגום שנוצר במשפחה, להביא לידי בחירות משותפות כמה שניתן והחלטות מגובשות ומושכלות, המגשרות על אותם חילוקי דעות – שמטבע הדברים סביר שיהיו. עולה השאלה איך לייצר את תחושת ההגנה והתמיכה שהילדים מבקשים ללא מילים, איך למנוע מצבים בלתי רצויים על פי חוק?

חלוקת המשמורות בין ההורים
הורים לילדים קטינים יחלקו ביניהם את עניין המשמורות, כאשר הנטייה הטבעית היא להעביר את המשמורת לאימא – בעיקר כשמדובר על חזקת הגיל הרך מגיל 0 ועד לגיל 6. במקרים חריגים, המשמורת המרכזית עוברת לאב – כלומר כשהאם אינה מסוגלת לקחת את אותה האחריות מסיבות שונות כמו למשל עבודה עד שעות מאוחרות ואם קשת יום, מחלה חס וחלילה או אלימות כל שהיא שמופגנת כלפי הילדים – אזיי ישנו מקום להפעיל עורך דין  שפועל בתחומים האלו. 
משמורות ילדים בזמן גירושין

מזונות ילדים
כשהתא המשפחתי מתפרק, גם התמיכה הכלכלית נחלקת – ואפילו לא באופן שווה פעמים רבות. כדי להמשיך ולקיים שגרה אליה הילדים מורגלים וכדי לא לייצר משבר במישור הזה בו הילדים מקבלים את מה שהתרגלו אליו, הרי שיש לבוא בהסכם מזונות. היות שמדובר על עניינים רגישים שכרוכים בין היתר בפיננסים בילדים ובהשקפת החיים של מי מההורים (פעמים רבות זה הרקע לפרידה), חשוב לתכנן פיתרון שיתאים לא רק לטווח הקרוב, אלא למשך הזמן הרחוק גם, בראיה מושכלת לעתיד.

איך להמשיך ולטפל בילדים?
ילדים נחשפים למציאות של חוסר ודאות וחוסר יציבות. עתה, ההורים שלהם פעמים רבות רבים אל מול עיני הילדים בנושאים הקשורים לעתיד החינוכי ולאופן הגידול של הילד – פינוק כלכלי או לא, הרגלי שינה ועוד. רצוי להתייעץ עם איש מקצוע נוסף, כדי לדעת איך להתמודד עם משבר עמוק שכזה – ובאופן המניח את הדעת.


עורכי דין למשמורת
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין למשמורת. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא חילוקי דעות בנוגע לילדים בעת גירושין
סגור