מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין פלילי » כיצד בוחרים כיום עו"ד פלילי לייצוג משפטי?
מגזין פלילי

כיצד בוחרים כיום עו"ד פלילי לייצוג משפטי?

תחום המשפט הפלילי הוא מרחב רב שתופס נפח גדול במערכת המשפט של מדינת ישראל. שהו ענף שמסדיר את היחסים שבין המדינה לאזרחיה, תוך שמבצע העבירה הפלילית כפי שהוגדרה בחוק אמור לשאת בעול האחריות הפלילית ולהתמודד על גורלו באמצעות ייצוג משפטי.
  • מערכת האתר
  • |
  • 3/2/2014
  • |
  • 16:49
  • |
  • 1942 צפיות

עבירות פליליות נחשבות לעבירות "אל תעשה". במידה שאותו אדם עבר על עבירה פלילית זו – בין אם ביודעין ובין אם לא, בין אם הוסת לכך או ש כדי לעשות אותה, בן אם זה נעשה בתום לב ובין אם לא - הרי שייצוגו של הנאשם בפני בית המשפט הוא מהלך קריטי לקביעת עתידו, כשכל עורך דין יכול לבחור בקו אסטרטגי שונה ולהראות יכולות אחרות בניהול המשפט. על פי קביעת בית המשפט העליון, אם לא העמיד לזכות עצמו סנגור בעבורו הנאשם הרי שהסנגוריה הציבורית תייצג אותו גם אם התנגד למינוי עורך דין.

ניהול משפט ללא ייצוג – האמנם?
זכות הייצוג מכילה אפשרות יוצאת מן הכלל; ישנם נאשמים שמאבדים את אמונם במערכת המשפט ובפעילות הסנגוריה הציבורית, לכן ממאנים לשתף פעולה עם עורכי הדין שממונים להם. במקרה זה, אין תועלת בהגנה שיש ביכולת עורכי הדין לספק, ובית המשפט יערוך את ההליך – גם ללא ייצוגו של הנאשם. 
דגשים בבחירת עורך דין פלילי

בחירת עורך דין פלילי
כדי לבחור עורך דין פלילי להליך, חשוב לוודא כי לעורך דין המבוקש ישנו עבר של הצלחות באותו תחום טיפול בדיוק, וכן שהוא זה שמטפל בתיק התביעה – הוא ולא עורך הדין שפועל תחתיו במשרדו. חשובה הכימיה שנוצרת בין עורך הדין למרשו, כיון ששיתוף ככל שניתן בפרטי מידע נחוץ להצלחת התהליך ולהבנת התמונה במלואה כדי לנקוט באסטרטגיה הנכונה. את זאת בונים באמצעות מערכת של אמון הדדי. 

משרד ענף בעל ותק
משרדי עורכי דין שיש להם ניסיון טיפול עשיר בתיקים מורכבים – גם כאלו שדורשים סיווג גבוה מורכבים בין היתר מצוות שעוסק בהכנה ובייעוץ לחקירות פליליות, ליטיגטורים, עורכי דין פליליים שעוסקים במשרד זה בלבד כמו גם במשרדים נוספים ובאותם הנושאים. בחירת משרד עורכי הדין תהיה בחירה של משרד בסמוך למקום המגורים בדרך כלל על מנת שזה יהיה נגיש להגעה כל אימת שיהיה צורך בכך להתייעצות דיסקרטית מול עורך הדין.


עורכי דין לעבירות רכוש
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לעבירות רכוש. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא כיצד בוחרים כיום עו"ד פלילי לייצוג משפטי?
סגור