מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » הסכמי גירושין שנוגעים לרכוש
מגזין משפחה

הסכמי גירושין שנוגעים לרכוש

הכנה של הסכם גירושין אינו עוד גיליון מועתק ממקרה אחד לאחר, אלא שיש לנסח הסכם הדן בכל הפרטים הקטנים שמחלקים בין הצדדים, ובהשלכות ובמשמעויות של חלוקת הרכוש באופן זה דווקא ולא אחר.
  • מערכת האתר
  • |
  • 3/2/2014
  • |
  • 17:04
  • |
  • 2043 צפיות

כתיבת הסכם חלוקת רכוש היא תהליך שיש לערוך ברצינות תהומית – כמו גם לנסות ולחזות התרחשויות עתידיות אפשריות – דוגמת צוואה או שימוש של הילדים. אל תוך בלילת הדיונים ברכוש – כוללים את הממון הרב שנאסף, את הרכוש, עניינים פרטיים ואישיים וענייני ילדים ועוד. כיון שזהו מישור נוסף שבו מנהלים את הדרך להפרד זה מזה לפחות בחיים הזוגיים ובקבלת ההחלטות המשותפות לגבי הרכוש, יש לסתום את הגולל גם במה שקשור להליכים המשפטיים ולפתוח תקופה חדשה בחיים תוך עריכת האיזון הנכון המוסכם על שני הצדדים ויוסכם לאורך תקופת זמן ארוכה. 

עורך דין לכל צד
טיב מערכת היחסים של בני הזוג בזמן הגירושין יקבע את אופי הדיון; ניתן לערוך את הסכם חלוקת הרכוש אצל עורך דין בודד ואובייקטיבי, שיאפשר לשני הצדדים להגיע להסכמה חופשית ביניהם ובה חלוקה שתוסכם על שני הצדדים. מאידך, ניתן לערוך זאת בייצוג כל צד על ידי עורך דין מטעמו, על מנת לשמור על האינטרסים של כל צד במעמד זה.
הסכמי ממון רכושיים

האם מדובר בשכירים או בעצמאים?
כל עוד מדובר על בני זוג שכירים, השיטה היא למנות אקטואר לחישוב שווי הזכויות שכל אחד מן הצדדים צבר, כשהוא מבצע את האיזון. במידה שמדובר על עצמאים, נוסף פקטור נוסף של מוניטין ופוטנציאל השתכרות, כמו גם נכסי הקריירה שנצברו בנפרד. לצורך כך, לעתים פונים למומחים על מנת להעניק חוות דעת בעניין לאור הצגת המסמכים והעדויות השונות. 

השארת הדירה אצל האישה והילדים
באופן גורף, ישנה נטייה להשאיר את הדירה לאישה ולילדים על מנת להבטיח לילדים את המשך איכות החיים שהייתה נהוגה עד לפירוק התא המשפחתי. מעשה זה ממשיך להקנות יציבות והסתגלות כל שהיא למצב גם בתקופה רעועה של פירוק המערכת. 

החלטות שנוגעות בקשר לדירה
אצל בני זוג רבים מעבירים את הדירה בין בני הזוג באופן שעל פי החוק אינו נחשב לעסקת מכר במקרקעין, ולפיכך אינו גובה מיסים – כמו מיסי שבח ומס רכישה. כך ניתן לחסוך חיסכון רב לפחות בכך. העברת הדירה בפועל תומלץ רק לאחר התקשרות של עורך דין בנושא. 


עורכי דין לענייני חלוקת רכוש
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני חלוקת רכוש. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הסכמי גירושין שנוגעים לרכוש
סגור