מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » מה זה ליווי משפטי ומתי הוא נדרש?
מגזין מסחרי

מה זה ליווי משפטי ומתי הוא נדרש?

החוק נוגע לכלל התושבים בישראל, כשרצוי שכל תושב ותושב ידע איך להשתמש בזכויותיו החוקיות גם אם אינו מוסמך כמשפטן. ניתן להיעזר בישראל בשירותיהם של עורכי דין פרטיים בתשלום או מטעם עמותות שונות בהתאם לתנאי זכאות – ובחינם.
  • מערכת האתר
  • |
  • 10/4/2014
  • |
  • 11:02
  • |
  • 1900 צפיות

שירותים וליווי משפטי של עורכי דין המתמחים בתחומים שונים ומגוונים יבטיחו את הסיכוי הטוב ביותר שניתן להשיג לקבלת פיצויים, זכויות שונות וסעדים בהתאם לחוק. פניה לעורך דין שיתאים על פי סוג הפעילות המשפטית תניב את התוצאות המיטביות בהתאם למוניטין, לניסיון ולהצלחה שצבר אותו עורך דין נבחר. אותו ליווי משפטי כולל ייעוץ והדרכה, ייצוג משפטי בבית המשפט ומול רשויות וגורמים שונים וגם מתן סיוע מיידי במקרים משפטיים דחופים. 

פניה למשרד המשפטים בנושאים אזרחיים
מבקשים שהם מעוטי יכולת יכולים לפנות למשרד המשפטים ולזכות בליווי משפטי בחינם על בסיס עמידה בקריטריונים. במסגרת אגף זה פועלות כיום 4 לשכות לליווי משפטי – בתל אביב, בירושלים, בחיפה והצפון ובבאר שבע. 
כל המידע על ליווי משפטי

הסנגוריה הציבורית
הסנגוריה הציבורית שבמשרד המשפטים מעניקה ליווי משפטי בנושאים פליליים עבור עצורים, חשודים, נאשמים ונידונים שזכאים לכך. הליווי ינתן באמצעות צוות עובדים קבוע של הסנגוריה – עובדים פנימיים או עובדים חיצוניים מתחלפים שעובדים ממשרדיהם הפרטיים בשירות הסנגוריה. הזכאות לקבלת שירותים אלו משתנה עם המקרה.

ליווי משפטי לחברות ולתאגידים
גם חברות ותאגידים הינן ישויות משפטיות הנזקקות לשירותי ליווי משפטי שוטף או מפעם לפעם מכתיבת הסכמים שונים וחוזים דרך גיוסי הון, רכישות, שיתופי פעולה, ניהול מכרזים ועוד. הליווי המשפטי יכול גם לסייע בהגנה על הקניין הרוחני של בית העסק, על תכנון והקמה של תאגיד, תכנון אסטרטגי, סוגיות בדיני עבודה ועוד.

ליווי משפטי בחקירות משטרתיות
החקירה המשטרתית עולה לחרוץ גורלות, ולכן הליווי המשפטי של עורך דין עשויה להבטיח את זכויותיו של הנחקר במעמד זה. פעמים רבות התנאים לניהול החקירה נחותים כלפי הנחקר ועדיפים לחוקרי המשטרה. הליווי המשפטי יכול להכין את הנחקרים באופן מנטאלי ואסטרטגי כדי לפעול באופן שיצמצם את הנזק בעבורו.

ליווי משפטי במהלך תהליך אימוץ או פונדקאות
הליך הפונדקאות הוא מורכב וארוך, וכולל צדדים רבים שגם הולכים ומתעצבים ביחד עם פסקי הדין המתגבשים בתחום. חשוב לשמור על זכויותיהם של כל הצדדים בהסכמים ובדיונים וגם לטפל בכל הניירת והבירוקרטיה וזהו תפקידו של עורך דין משפחה שמצוי בתחום.


עורכי דין להקמת חברה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין להקמת חברה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מה זה ליווי משפטי ומתי הוא נדרש?
סגור