מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נדל"ן ומקרקעין » ייעוץ משפטי וליווי עסקאות נדל"ן, עורך דין לעניני נדל"ן
מגזין נדל"ן ומקרקעין

ייעוץ משפטי וליווי עסקאות נדל"ן, עורך דין לעניני נדל"ן

עיסוק בעסקאות נדל"ן כרוך בפעולות בירוקרטיות רבות שאורכות זמן רב. פעולה לא נחוצה או שאינה מתאימה עלולה לעלות במחיר הזדמנות עסקית או הפסד. ליווי של עורך דין מקרקעין יכול להפוך את התהליך ליעיל יותר.
  • מערכת האתר
  • |
  • 26/6/2013
  • |
  • 15:07
  • |
  • 2036 צפיות

תוך כדי התהוותה של עסקת מקרקעין, יש צורך לבחור בדרך הפעולה הטובה ביותר עבור כל הצדדים, לבדוק את חוקיות העסקה ולשמור על האינטרסים של כל צד באמצעות חוזה נדל"ן. ההליכים המרובים הקשורים לכל פעולה בנדל"ן – תפקידם לפרק את העסקה לגורמים כדי שניתן יהיה לפקח עליה. כך, רגע לפני שמחליטים אם לרכוש נכס מסוים או לא, עורך הדין יכול לבדוק את הנכס בטאבו והאם קיימת לגביו אזהרה מסוימת לגבי עיקולים, בעלות שונה מזו שהוצגה וכדומה. 

ליווי עסקאות של מכירת דירה יד שניה
עורך דין נדל"ן ילווה את המוכרים או את הרוכשים במכירת דירה יד שניה. הוא יוביל את המשא והמתן בין הצדדים, יערוך את ההסכם, יבדוק את זכויות בנכס – בחברת המשכונות ובמנהל מקרקעי ישראל, יבדוק באם ישנם עיקולים על הנכס, שעבוד או משכנתא שלא נפרעה ורשום את העסקה בטאבו.
קניית נדל"ן היא עסקה שמערבת סכומי כסף גדולים
ליווי עסקאות נדל"ן של השכרת נכס
שכירות של נכס או דירה מחייבת חוזה בין שני הצדדים – חוזה שיהא הוגן ומוסכם לכל הצדדים. חשוב להגדיר את הנכס – מהו ומהם האזורים המשותפים בין שאר הדיירים, מהן מטרות ההשכרה של הנכס, איזו אופציה להמשך שכירות יכול לממש השוכר ומהי תקופת השכירות, אילו פתחי מילוט קיימים בנכס ולהוסיף איסורים שונים כמו למשל השכרתו של עסק לאחרים או שיתוף שוכרים נוספים בלא ידיעת המשכיר.

להכיר את הסטנדרטים העכשוויים
רבים פונים אל הרשת ומנסים לברר דרך האינטרנט איך לנהל את העסקה, ועלולים להיכשל בכך בפועל בזמן אמת – שכן אז התהליך האמיתי של הטיפול בנכס קורה; לנהל את המשא והמתן מול הגורמים ולמלא את כל האינטרסים הממלאים עבור הלקוח עסקה כדאית. זיהוי בזמן אמת של סכנות עשוי לזרז את מימוש העסקה. 


עורכי דין לקניית דירה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לקניית דירה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא ייעוץ משפטי וליווי עסקאות נדל"ן, עורך דין לעניני נדל"ן
סגור