מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » נהיגה בשכרות - מה עכשיו?
מגזין תעבורה

נהיגה בשכרות - מה עכשיו?

אחד מן הנושאים בגינם מובאים נהגים למשפט אולי יותר מכל עבירת תנועה אחרת הוא נושא הנהיגה בשכרות. אין ספק כי מדובר ברעה חולה על הכבישים, אך לעיתים מדובר בהרשעה גם שלא בצדק...
  • מערכת האתר
  • |
  • 3/6/2013
  • |
  • 16:37
  • |
  • 2032 צפיות

 מי מאיתנו לא שמע על עלילות מכשיר הינשוף אשר טען כי במיץ תפוזים או לימונדה אלכוהול ואצל שתיינים כבדים מדד אפס אחוז אלכוהול? בכדי להבין את טעויות המדידה הללו, יש להבין כי מדובר בדיוק כמו כל מכשיר מדידה אחר, במכשיר הדורש איפוס בכל פעם מחדש לפני השימוש בו.

תקינות הינשוף
לעיתים גם הקשיות שנושפים דרכן אינן תקינות, דבר שעשוי להפוך את האוויר הננשף לתוכן, עמוס יותר בריכוז אלכוהול מכפי ששתיתם באמת. עוד דבר שמומלץ לדעת, הוא שגם על בדיקת ינשוף חייבים לקבל את הסכמתכם המפורשת.  לכן, אם לצורך העניין החליטו להרשיע אתכם בגין נהיגה בשכרות מבלי שבדקו אתכם במכשיר הינשוף או כאשר דחפו לכם את המכשיר לפה ללא הסכמה מפורשת- יש לכם קייס.

מה קורה כאשר שתיתם והורשעתם
 לעיתים קורה, כי גם לאחר כמה שעות שלא שתיתם, עכבות האלכוהול עדיין ניכרות בדם ובנשימה. זה בעיקר קורה כאשר שותים משקה אלכוהולי חזק במיוחד כמו ויסקי. אם שתיתם שעות מספר לפני המדידה, ומדובר ביותר מאשר שעה או שעתיים, סביר להניח כי כמות האלכוהול בדמכם כבר ירדה משמעותית, ועל כן אתם אמורים לעמוד בתקן המותר לנהיגה. אם המכשיר מדד אחרת, זה גם לא סוף הסיפור שכן אם יש חשבונית בידיכם וחברים שהיו איתכם, הללו יוכלו להעיד מול שופט ומול עו"ד ולסייע לכם להלחם ולקבל בחזרה את רשיונכם. למה? משום שלא באמת הייתם שתויים בעת הבדיקה. 

בדיקת מאפיינים
 אם אתם סבורים כי המכשיר אינו תקין והוא לא מראה תוצאות אמיתיות, כדאי להשתמש בקלף המיקוח הקרוי בדיקת מאפיינים. בדיקה זו בודקת מאפיינים פיזיים שונים הניכרים על אדם שיכור ביניהם, הליכה יציבה ועוד. מדובר במדד אמין למדי שיכול לתמוך במה שהראה הינשוף או לסתור אותו. חוות הדעת מבדיקת המאפיינים יכולה בהחלט לשמש כטענת נגד לתוצאות בדיקת הינשוף.


עורכי דין לענייני נהיגה בשכרות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני נהיגה בשכרות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא נהיגה בשכרות - מה עכשיו?
סגור