מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » צוואה בחיים
מגזין משפחה

צוואה בחיים

על מנת להבטיח כי הקרובים שלך יהיו אלה שיהנו מן הירושה שלך, חשוב לדאוג לערכית צוואה עוד בעודך בחיים. צוואה הינה הדרך המשפטית להסדרת חלוקת הרכוש שלך בצורה הטובה ביותר. לפניך כתבה המסבירה מהי צוואה, למה היא נועדה , כיצד כותבים צוואה ועוד
  • מערכת האתר
  • |
  • 10/7/2013
  • |
  • 17:38
  • |
  • 2072 צפיות

כתיבת צוואה היא הליך שקשה מאוד לעשותו ממספר סיבות- לאדם קשה לחשוב על רגע מותו עוד כשהוא בחיים, מחסום פסיכולוגיה זה יכול להוביל למחלוקות עתידיות רבות על חלוקת רכוש במידה של מוות בטרם עת. הליך כתיבת הצוואה אינו הליך מסובך כלל וחשוב שכל אדם יעשה אותו ברגע הנכון והמתאים. 
כתיבת צוואה מערבת שיקולים רבים

מניעת סכסוכים שונים
כתיבת צוואה בחיים היא הליך שיכול למנוע מריבות וסכסוכים רבים בין קרובי המשפחה עם עזיבת האדם את העולם. בעקרון יש הסדר חוקי הנוגע לחלוקת הרכוש במידה ולא הושארה צוורה, הסדר זה הוא הסדר כללי ולא מתאים לכל משפחה או לכל מערכת יחסים במשפחות שונות.כתיבת צוואה יכולה להסדיר את כל הנושא ולהמעיט את התסכול אצל חלק מהיורשים ככל הניתן. חלוקת הרכוש על פי צו המנוח היא בעצם הבאת רצונותיו של המנוח לידי ביטוי.

לעמוד עורכי הדין בתחום הצוואה לחץ כאן!

סוגי הצוואות השונים
יש מספר צוואות שאדם יכול לרשום כל עוד הוא בחיים הצוואה הראשונה היא צוואה בכתב. עריכת צוורה בד היא הדרך הפופולארית ביותר אך היא גם מסוכנת יחסית. בצוואה זו קל להתנגח ולהכחישה בעת הצורך. סוג נוסף הוא צוואה בעדים. צוואה זו היא הנפוצהביותר ומנסח אותה בדרך כלל עורך דין שמומחה בתחומי צוואות, משפחה ודינים. יש שני סוגים נוספים של צוואות והם צוואה בפני רשות וצוואה בע"פ. לצוואה בפני רות גם כן יש תוקף רב בבוא העת.

עריכת הצוואה
כפי שהוזכר למרות שהצוואה היא מסמך משפטי חזק, גם במקרים כאלו קיים פוטנציאל רב לסכסוך. עריכת צוואה למעשה משנה את ההיררכיה הטבעית של הירושה הקבועה על פי חוק והגיון. במקרה של צוואה המוריש משאיר את רכושו על פי רצונותיו והחלטותיו ולאו דווקא ליורשיו קרובי המשפחה. למעשה עריכת צוואה מבטלת את חלוקת העיזבון הטבעית.

אולי תתעניניו גם ב -



עורכי דין לצוואות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לצוואות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא צוואה בחיים
סגור