מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין חוזים » זכויות צרכן בשוק הסלולר
מגזין חוזים

זכויות צרכן בשוק הסלולר

שוק הסלולר עבר שינוי מהותי מאוד בשנים האחרונות והתחרות על הצרכן עלתה כאשר נכנסו מספר שחקנים חדשים לתחום ולמעשה שברו את המונפול של החברות הגדולות. מה הזכויות אשר עומדות לרשותו של הצרכן בשוק, ומה כדאי לבדוק?
  • מערכת האתר
  • |
  • 22/7/2013
  • |
  • 13:43
  • |
  • 1988 צפיות

השר כחלון העביר בכנסת מספר חוקים אשר שינו את המבנה העסקי של עולם הסלולר. בראש ובראשונה, המחירים ירדו משמעותית. אם בעבר חברות הסלולר היו מציעות חבילות של דקות שיחה והודעות SMS בסכום גבוה יחסית, כיום הן מציעות חבילה ללא הגבלה של דקות או הודעות SMS  במחיר שהוא כמעט שליש מהסכום אשר הוצע בעבר. השינוי בשוק הסלולר לא התבטא רק בהוזלת המחירים, אלא הביאו עמם מספר זכויות חדשות ללקוח.

הרפורמות המקלות
ישנן מספר רפורמות אשר מקלות על הצרכן כשהוא עומד מול חברות הסלולר הרבות אשר מציעות לו מגוון רחב של הצעות. בימים בהם הטלפון הסלולרי הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, והאופציות העומדות לנגד עינינו הן רבות, כדאי לבדוק מספר הצעות ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר.

הסכמי התקשרות
בעבר הסכמי ההתקשרות היו בעלי תוקף רק אם הלקוח היה חותם (פיזית) על טופס רכישה של מוצר זה או אחר. כיום, די בשיחה עם נציג שירות אשר מציע חבילה או שדרוג מכשיר, הכוללת את הסכמתו של הלקוח, בכדי לטעון שזהו הסכם התקשרות מחייב. מומלץ לבדוק היטב את פרטי החבילה המוצעת או ההסכם, ואם אכן הושג סיכום לאחר שביררתם את כל הפרטים, בקשו מספר פנייה שתהיה למעשה התיעוד שלכם לחוזה הטלפוני שנחתם.
לידיעתכם - גם שיחת טלפון יכולה להיות הסכם התקשרות

הסכם כתוב
ברוב המקרים ההסכמים יחתמו בצורה טלפונית. אך בכדי שתזכרו על מה בדיוק חתמתם, קחו לידכם דף ועט וכתבו את כל מהלך השיחה בכדי שתוכלו לדעת לאחר מכן אם אכן קיבלתם את מה שהובטח לכם ואם יש לכם על סיבה להתלונן במקרה שלא.

שימו לב
מכיוון שהרפורמות החדשות פגעו ישירות ברווחים של חברות הסלולר, ניתן להעריך כי החברות ינסו בדרכים שונות לעקוף את החוק ועל ידי כך ליצור לעצמן רווחים ממקורות אחרים. לכן, עדיף לנהוג במשנה זהירות ולבדוק כל פרט מול חברות אלה לפני שעושים עימן הסכמים.

עורכי דין לחוזים צרכניים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לחוזים צרכניים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא זכויות צרכן בשוק הסלולר
סגור