מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תביעת ביטוח ונזקי רכוש » ביטוח רפואי פרטי - חובה?
מגזין תביעת ביטוח ונזקי רכוש

ביטוח רפואי פרטי - חובה?

כל תושב בישראל מחוייב להיות מבוטח בביטוח בריאות, זאת על פי החוק לביטוח בריאות ממלכתי שמטרתו היא לאפשר לאזרחים, אם יזדקקו, לקבל טיפול רפואי. בביטוח פרטי, כמו בכל סוכנות ביטוח, גם כאן יש חלוקה לרמות שונות של כיסוי
  • מערכת האתר
  • |
  • 24/7/2013
  • |
  • 16:40
  • |
  • 2248 צפיות

בכדי להבטיח שכל אזרח אשר יצטרך טיפול רפואי יהיה זכאי לו על פי חוק, במדינת ישראל קיים חוק ביטוח הבריאות הממלכתי אשר מכסה מקרים מסויימים בהם נקלע האזרח למקרה בו היה זקוק לטיפול רפואי ובכדי שלא ישלם סכומים גדולים על טיפולים. כמו כן, קיים גם הביטוח הרפואי הפרטי, אשר מכסה במקרה שהאזרח צריך לקבל טיפול יקר או מיוחד שלא תמיד כלול בביטוח קופת החולים עליה אנו משלמים בכל חודש. ניתן להצטרף לביטוח בריאות וסיעוד הכרחי, עלותו לא גבוהה, ויעזור לכם לישון בשקט בידיעה שאתם מכוסים במקרה שתזדקקו לטיפול רפואי מיוחד, אך אין חובה חוקית להיות מבוטח בחברה פרטית.

למה עושים ביטוח פרטי
ביטוח רפואי פרטי מסייע במספר רבדים אותם לא מכלילות קופות החולים בדרך כלל בפוליסת הביטוח שלהם. הוא מכסה הטסה וטיפולים מיוחדים במקרה שנפצעת בחו"ל, מכסה על ניתוחים בארץ ובחו"ל, השתלת איברים (שיכולה להיות מאוד יקרה) וגם תשלום על תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות. כמו כן, במקרה של ניתוח ניתן לבחור את הרופא המנתח וגם בית חולים פרטי.
ביטוח רפואי פרטי - מכסה, אך לא חובה

סיעוד ומחלות קשות
במקרה שהתגלתה מחלה קשה אצל המבוטח, הוא זכאי לקבל תשלום על הוצאות לא צפויות שככל הנראה יגיעו לאחר גילוי המחלה. כמו כן, גם ביטוח סיעודי נכלל בביטוח הבריאות הפרטי ומממן הוצאות סיעוד למבוטח וגם לבני משפחתו ומאפשר להם להתמודד עם ההוצאות הכספיות שכרוכות בטיפול כזה. אך דעו שגם הביטוח הלאומי מכסה על הוצאות סיעוד במקרים מסויימים.

מה יוליד יום
רבים מעדיפים לא לעשות ביטוח רפואי פרטי וכשמגיע היום בו הם זקוקים לטיפול יקר, הם מוצאים את עצמם מנהלים מאבק משפטי ארוך אל מול ביטוח לאומי הגוזל מהם זמן רב וכסף. ביטוח רפואי פרטי יכול לעזור, אך אינו חובה.

עורכי דין לתביעת ביטוח רפואי
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתביעת ביטוח רפואי. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא ביטוח רפואי פרטי - חובה?
סגור