מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » חוקים למסחר באינטרנט
מגזין מסחרי

חוקים למסחר באינטרנט

אנשים רבים מוכרים וקונים מוצרים באינטרנט, ולעיתים גם אופציות ואגרות חוב. האינטרנט מאפשר לעשות הכל בדרך מהירה יותר, אלגנטית יותר ודיסקרטית יותר, בה חברות רבות כבר נכנסו לתחום וכיום כמעט כל חברה שנסחרת במניות, מציעה את קנייתן דרך האינטרנט
  • מערכת האתר
  • |
  • 15/8/2013
  • |
  • 15:21
  • |
  • 2145 צפיות

כשאנשים היו רוצים בעבר לסחור בשוק ההון, הם היו זקוקים לשירותיו של בנקאי אשר היה עושה את העבודה עבורם ויבצע את פעולות המסחר. כיום, כשהאינטרנט נמצא כבר בכל פינה, גם הסחר במניות חדר לעולם המהיר והנגיש. סוחרים רבים מבצעים את פעולות הרכישה של המניות והאג"חים בלחיצת כפתור, בכל בורסה בעולם, ללא צורך באיש.

אתרי מסחר
אתרי המסחר באינטרנט משמשים המון סוחרים במשך היום-יום, והפכו לכלי מסחר יעיל וזול, ללא צורך במעורבות של גורם נוסף. בין חברות המסחר השונות יש תחרות גדולה ואם בעבר על כל פעולה הייתה נלקחת עמלה באופן שרירותי, היום כאמור, המצב שונה לגמרי. מכיוון שהתחרות בענף מאוד גדולה, החברות לעיתים מציעות לפתוח אצלן חשבון ללא עמלה וללא דמי שימוש ויש כאלה שאף הגדילו לעשות ואומרים ללקוחות שאם הם לא יבצעו אף פעולה הם לא יחוייבו בעמלה כלל.
מסחר באינטרנט - הרבה יתרונות והרבה חסרונות

מלחמת העמלות
בין אתרי האינטרנט הרבים ישנה כאמור תחרות גדולה שעיקרה הוא מי נותן את העמלה הנמוכה ביותר מביניהן עבור הפעולות שהסוחרים מבצעים. בדרך כלל אצל החברות תהיה עמלה נמוכה יותר מהבנקים, אך בינם לבין עצמם התחרות גבוהה. 

העדפות
למרות שזה נראה קורץ, בסחר באינטרנט יש כמה סיכונים שכדאי לקחת בחשבון לפני שלוחצים על הכפתור בעכבר. כשל בתוכנה, בחיבור, ועוד, יכולים לגרום לכם לפספס עסקה מצויינת. בנוסף, מי שלא כל כך יודע איך להתנהל עם שוק ההון, לבטח יעדיף ללכת לבנקאי שיעשה עבורו את הפעולה וגרוע מכל: הסיכון שבהנחת כספכם על חברה שבבסיסה מושתתת על זרימת הכספים מכם, הוא הרבה יותר גדול מהסיכון שכרוך בלהשאיר את הכסף בבנק.

עורכי דין למסחר אלקטרוני
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין למסחר אלקטרוני. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא חוקים למסחר באינטרנט
סגור