מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין פלילי » עבירות מין ופדופיליה
מגזין פלילי

עבירות מין ופדופיליה

חלק ניכר מעברייני המין שנתפסים מדי שנה על ידי מערך החוק הם עברייני מין של קטינים ופדופילים למיניהם. עם זאת, פדופיליה היא לא בהכרח עבירת מין בקטינים, אלא מחלה נפשית. במאמר הבא ננסה להסביר במה מדובר
  • מערכת האתר
  • |
  • 23/9/2013
  • |
  • 12:23
  • |
  • 2622 צפיות

אם אדם מבוגר חש בצורה מינית כלשהי איזושהי חיבה או משיכה כלפי קטין שאינו הגיע לבגרותו המינית, יש לו סטייה נפשית שנקראית פדופיליה. הסטייה הזו מסוכנת לציבור שסביבו וגם לאנשים איתם הוא חי יום יום. פדופיל אשר הטריד מינית או פגע מינית בקטין, פוגע בו לא רק בצורה פיזית אלא גם בצורה נפשית ויכול לעשות לא נזק ארוך טווח. עם זאת, בית המשפט עדיין דוגל בענישה יחסית קלה לפדופילים וכאלה שביצעו מעשים חמורים בקטינים, משוחררים לחופשי, כאשר רוב הסיכויים נוטים לכך שהם יחזרו על אותם מעשים, רק עם קטינים אחרים.

ענישה קלה
ישנם המון פדופילים בישראל שמסתובבים חופשי, זאת לאחר שבילו מספר שנים (או חודשים) בכלא לאחר שביצעו עבירות מין בקטינים. כעת, כשהם מסתובבים חופשיים, אם מישהו חושב שפה נגמרה הבעיה לאחר שנענשו פעם אחת, הוא טועה בגדול. הסטייה לא עוברת, היא תמיד שם, אורבת לטרף.
והיה וקיים יחסי מין עם קטין שלא הגיע לבגרות מינית - דינו כדין אונס

קיום יחסי מין עם קטינים
בישראל קובעת הרשות המחוקקת שעל החוק להעניש את מי שמקיים יחסי מין (גם בהסכמה) עם קטינים שאפילו כבר הגיעו לבגרותם המינית. יש להבדיל בין שני המקרים, שכן כאן לא מדובר בפדופיליה, אלא כדבר שיכול להיות מקובל בתרבות השונה מזו הנהוגה בישראל, וחמור בתרבות שנהוגה בישראל ובארצות שונות בולם.

אונס – או עבירת מין
לחוק לקיום יחסי מין עם קטינים יש מספר סעיפים בכדי שהשופטים יוכלו לשים לב בדיוק על מה הם מענישים. אם אדם קיים יחסי מין עם נערה בת 14 עד 16, הרי שמדובר בעבירה פלילית אשר דינה הוא עד חמש שנות מאסר בפועל. העונש אמנם די חמור, אך הוא לא קרוב לעונש שיקבל האדם על אונס. אגב, קיום יחסי מין בהסכמה עם ילדה בת פחות מ-14 הינו אונס לכל דבר, על פי החוק. ההבדל בין פדופיליה לבין קיום יחסי מין עם קטינים שהגיעו לבגרות מינית, הוא שהפדופיליה הוא מושג מדעי שאין בו שימוש בחוק.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לענייני הטרדה מינית
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני הטרדה מינית. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא עבירות מין ופדופיליה
סגור