מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין חובות והוצל"פ » לברוח מהחובות
מגזין חובות והוצל"פ

לברוח מהחובות

לא, הכוונה היא לא לברוח פיזית. מי שחייב, סביר להניח שישלם, במוקדם או במאוחר, באמצעות הליכים משפטיים או ללא. במאמר הבא נבדוק כיצד ניתן לסיים עם החובות ועם תיקי ההוצאה לפועל שנצברים אצלכם.
  • מערכת האתר
  • |
  • 29/9/2013
  • |
  • 15:18
  • |
  • 2130 צפיות

אם אתם בעלים של עסק שלא בדיוק נמצא בחודשים הטובים שלו, או שכירים שנקלעו לחובות שאינכם מצליחים להחזיר, וגם אינכם רואים אתכם מחזירים אותן באופק הנראה לעין, ככל הנראה אתם נמצאים בבעיה שקשה מאוד לפתור אותה, אך תתפלאו, ממש לא בלתי אפשרי. במאמר הבא ננסה לסקור עבורכם מספר פתרונות שישמשו אתכם אם נקלעתם לחובות ותיקי ההוצאה לפועל החלו להיערם במשרדכם.

נכנעתם? לא סוף העולם
עורכי דין רבים לענייני חובות והוצאה לפועל נתקלים בכל יום באין ספור בקשות של אנשים שהחובות פשוט הכניעו אותם, ורוצים למצוא דרך להתחיל חיים חדשים. אזרחים אלה בדרך כלל נמצאים במהלך תקופה קשה בחייהם, כאשר החובות למעשה מפריעים להם לנהל אורח חיים תקין.

שתי מילים: פשיטת רגל
כאשר החובות למעשה עולים על סך הנכסים של אדם, או של בעלים של עסק, יש פיתרון שנקרא ´פשיטת רגל´. לבית המשפט מגיעים מאות ואלפים תיקים בנוגע לפשיטת רגל במהלך השנה, והנושא מעוגן בחוק. אם החובות נוצרו בתום לב ולא בהימורים ובמעשים לא חוקיים, והוא אינו יכול לפרוע אותן, אפשר להגיש את הבקשה לפשיטת רגל לבית המשפט, ואף לבקש בשלב מסויים למחוק את כל החובות ולהתחיל מההתחלה.
פשיטת רגל - לא סוף העולם

הרגל המיוחל
לא כולם מקבלים אישור על הבקשה לפשיטת רגל, אך אם בית המשפט אכן אישר את הבקשה, הרי שאפשר לשמוח. כל הליכי ההוצאה לפועל וגם התביעות שהוגשו ללקוח יימחקו, והוא יוכל להתחיל את חייו מההתחלה.

מה כולל התהליך?
התהליך יכול להיות פשוט, וגם ארוך ומייגע. אם בית המשפט ייאשר או לא, זה כבר תלוי באדם שמבקש את הבקשה ובשיתוף הפעולה שלו. בדרך כלל זה יהיה הליך בירוקרטי שבו יצטרך החייב לחתום ולהנפיק הרבה טפסים, אך לבסוף זה יהיה משתלם, כאשר הוא יצטרך בכל חודש לשלם סכום אשר מתאים לגודל ההכנסה שלו, ולהנפיק טפסים של הוצאות והכנסות משפחתיות, וכך למעשה לנהל אורח חיים רגיל לחלוטין, ללא איומים של תביעות ועיקולים.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לענייני פשיטת רגל
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני פשיטת רגל. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא לברוח מהחובות
סגור