מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » פתיחת חשבון בחו"ל
אולי תתעניין ב:
מגזין מסחרי

פתיחת חשבון בחו"ל

רבים מאיתנו רוצים לבדוק את האופציה של פתיחת חשבון בחו"ל, אך לעיתים אין לנו בדיוק מושג במה מדובר, ואיזו פרוצדורה כרוכה בנושא. במאמר הבא ננסה להסביר כיצד נפתח חשבון בחו"ל בהליך חוקי ותחת ביקורת מקצועית
  • מערכת האתר
  • |
  • 7/10/2013
  • |
  • 15:31
  • |
  • 2207 צפיות

עורכי דין רבים נתקלים בבקשות של אזרחים אשר רוצים לפתוח חשבון בנק בחו"ל אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת ובאיזה אופן זה יקרה בצורה הטובה ביותר. ישנם הרבה צרכים שבגללם אנשים ירצו לפתוח חשבון בנק בחו"ל. לרוב זה יקרה בגלל צרכים של עסקים, או ענייני מס וגם ישנה אפשרות לפתוח חשבון בנק פרטי בכדי לחסוך בחו"ל את הכספים.

איפה יהיה החשבון?
אפשר להיוועץ עם עורך דין אשר בקיא בתחום הפיננסי והמסחרי בכדי לבדוק היכן הכי בטוח, אמין ויעיל, לשים בו את הכסף שלנו. בכל מדינה יש את החוקים שלה וחוקי המס שלה, בנוסף יש לה יתרונות וחסרונות, מכל מיני בחינות. צריכים לבחון מספר אלמנטים טרם פותחים את החשבון, האלמנטים הם:

1. המטבע העיקרי שבו תהיה הפעילות
2. באיזו עיר יהיה הסניף
3. האם ניתן לבצע בבנק פעולות און ליין?
4. האם יש אפשרות להנפיק כרטיס אשראי?

אלו רק חלק מהסיבות והאלמנטים אותם צריך לבדוק טרם פותחים חשבון בנק במדינה זרה. בשנים האחרונות יש החמרה אצל הבנקים בחו"ל בגלל התקנים החדשים שמנסים למנוע פעילויות כלכליות אסורות בכל מיני בנקים, ויכול להיות שהליך פתיחת החשבון ייקח הרבה זמן.
טרם פתחתם חשבון בנק בחו"ל - כדיא שתבדקו מספר אלמנטים

אל תעשו את זה לבד
אם ברצונכם לפתוח חשבון בנק בחו"ל, כדאי שתשכרו את שירותיו של עורך דין, שיעזור לכם בניהול כל הטפסים של פתיחת החשבון, טפסים שלרוב מגיעים באנגלית וצריך לוודא שהם אכן נשלחים לבנק כמו שצריך ואין טעויות, זאת בכדי לקצר הליכים ולמנוע עיכובים מיותרים בהליך פתיחת החשבון.

ומה בסוף?
לאחר שעורך הדין או הנוטוריון סיים את התהליך והעביר את כל המסמכים הדרושים לבנק שבו רציתם לפתוח את החשבון, תקבלו לידכם את פרטי החשבון ואת כל הסיסמאות שאתם צריכים, כמו הסיסמאות האינטרנטיות והמענה הטלפוני, בנוסף למספר חשבון, כרטיס אשראי, וכל הזכויות הניתנות לאדם אשר פותח חשבון. חשוב מאוד להתעדכן בחוקים ובתקנות שמשתנים מעת לעת בכדי לדעת שאינכם עושים טעויות בעצם פתיחת החשבון.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לענייני בנקאות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני בנקאות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא פתיחת חשבון בחו"ל
סגור