מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » הקמה של חברה בחו"ל
מגזין מסחרי

הקמה של חברה בחו"ל

ישנם הרבה אנשים אשר רוצים לרדת מהארץ ו"להצליח בגדול" בחו"ל, אך אינם יודעים מה יהיה איתם לאחר שיעשו זאת. יש צורך להתייעץ עם עורך דין אשר מתמחה בדיני חברות טרם תחליטו על הקמת החברה, ודעו את זכויותיכם וחובותיכם במדינה שאליה אתם רוצים להגיע
  • מערכת האתר
  • |
  • 7/10/2013
  • |
  • 16:14
  • |
  • 2121 צפיות

אחד הצעדים הנפוצים ביותר כיום בקרב תעשיינים ואנשי עסקים גדולים, הוא להקים או להעביר את החברה לחו"ל. לכאורה זה נראה רק צעד טבעי לעשות זאת- המיסים שם פחותים יותר, אפשרויות השוק נרחבות יותר וכך גם מספר הצרכנים האפשרי, עלויות התפעול נמוכות יותר והדולר או היורו, שווים במרבית המקרים יותר מהשקל. אז מה חשוב לדעת על הקמת חברה בחו"ל?

המיסים בכל מקרה ילכו למדינת ישראל
אלא אם עברתם לחו"ל באופן ממשי ואתם נחשבים אזרחי מדינה שאינה ישראל, באם תחליטו להקים חברה בחו"ל אך לנהל אותה מן הארץ, לא תזכו במקלטי המס והטבות המס של המדינה המקומית בה העסק נמצא. זאת משום שאתם מחויבים לפי החוק הישראלי לשלם מיסים מתוך ההכנסות שלכם לטובת מדינת ישראל. יחד עם זאת, היוועצות בטרם עת עם  עו"ד לענייני מסחר, יכול לסייע לכם להבין כיצד המיסים וההסדרים מול המדינה ומול המדינה בחו"ל עובדים בדיוק. 
התייעצות עם עו"ד לענייני מסחר היא מאוד הכרחית ותעזור לכם בקבלת ההחלטות

בחו"ל אינכם חייבים לגלות את זהותכם
למרות הצורך לשלם מיסים למדינה בעת הקמת עסק בחו"ל, יש גם יתרונות בהקמת עסק כזה שאחד מהם נוגע לנושא החיסיון העסקי. חיסיון זה למעשה מגן באופן מלא על מנהלי החברה, המשקיעים שלה, וכל האנשים החשובים שבקודקוד החברה. מה זה אומר בפועל? שאתם יכולים בחו"ל לנהל חברה שלמה משלכם, מבלי שאפילו יקשרו זאת אליכם באופן ישיר. 

עבודה מול בנקים זרים ולא מול בנקים בישראל
עוד עיקרון שחשוב לשים לב אליו, אך גם להיוועץ בעו"ד בנושא בטרם ביצוע הפעולה, הוא עניין של השקעה בבנקים בחו"ל. ההיגיון הוא פשוט, את הכסף אתם צריכים במקום שבו תקימו את העסק ותנהלו אותו ולכן עדיף לפתוח או לקחת הלוואה מבנק בארץ שבה תרצו לקיים את העסק שלכם וכמובן גם לבקש להוציא כרטיס אשראי שייוחד להוצאות החברה הזו בלבד. 

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לדיני חברות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לדיני חברות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הקמה של חברה בחו"ל
סגור