מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין הגירה ואזרחות » אשרת עבודה זמנית בקנדה
מגזין הגירה ואזרחות

אשרת עבודה זמנית בקנדה

השנים האחרונות הניבו קרוב למאה אלף אשרות עבודה ואישורים עבור זרים. אשרות אלו מאפשרות למקבליהן לעבוד לאורך תקופה ארוכה או זמנית בקנדה. מדי שנה אלפי צעירים אשר פונים לעבוד ברחבי העולם ובכלל זה בקנדה נזקקים להגיש בקשה לאשרת עבודה זמנית בקנדה.
  • מערכת האתר
  • |
  • 31/10/201
  • |
  • 18:06
  • |
  • 2499 צפיות

כדי לקבל אשרת עבודה זמנית בקנדה, יש לעמוד בתנאים מינימליים, כאשר אחת מן הדרישות הבסיסיות היא ידיעת השפות אנגלית או צרפתית באופן שיאפשר למועמדים להשתלב בעבודתם, ולקחת חלק בחיי הקהילה והחברה. על המועמד להגיש הצהרות אמת נכונות ומלאות, הצהרות בנוגע לגילו, למצבו הבריאותי שלו ושל בני משפחתו וכן אודות הרמה המקצועית שלו. תקופת ההעסקה מוגבלת לארבע שנים, ולאחריהן יחויב בהפסקה של ארבע שנים. בחלוף ארבע שנות ההפסקה יהיה יכול לחזור ולעבוד שוב לתקופה של ארבע שנים. בזמן שהוא שוהה בקנדה, יהיה יכול לבקש בקשה לאשרת שהיה קבועה.


חובותיו של המעסיק
על המעסיק להתחייב לשכר עבודה הולם בהתאם לשכר הנהוג בקנדה. לצורך העניין ישנם גופים בקנדה שמוודאים כי תנאי השכר נאותים והעובדים הזרים אינם מקופחים או שלא חלה אפליה לרעה בשכר. תנאי עבודה – יחשבו לנאותים על פי סוג העבודה. עבודות בניה מחייבות את המעסיק לדאוג למגורים הוגנים באתר העבודה. המעסיק יבטח את עובדיו כחוק מפני כל פגיעה. 

 שוויוניות בתנאי ההעסקה
באופן עקרוני, תנאי ההעסקה והשכר של עובד זר בקנדה יהיו זהים לתנאים ולשכרו של עובד מקומי. זאת נעשה, כצעד למניעת העדפת עובדים זרים על פני עובדים מקומיים. בתחום תשלום נסיעות ישנם תנאים משתנים; במקרים מסוימים ישנה חובת תשלום נסיעות והגעה למקום העבודה. מעסיק שמספק שכירות לעובד יתחייב להראות את מסמכי השכירות לשלטונות.
מתכוונים להגר לקנדה? לפניכם כל המידע הרלוונטי

הליך שיש לעבור לפני הגשת בקשה לאישור אשרת עבודה
לפני הגשת הבקשה לאשרת עבודה זמנית בקנדה, יש להשיג את הצעת העבודה מן המעסיק, וזו אמורה להיות מאושרת על ידי ה- HRSDC (משרדי פיתוח כ"א וכישורים קנדי). משרד זה יאשר את הצעת העבודה על פי חוק ואת הוגנותה, כשבמקרים מסוימים אין צורך באישור זה. 

פניה לעורך דין לטיפול באשרה זו
לעתים קרובות עולות סוגיות בדבר אשרה גם לבני משפחה או לילדים או מגבלות שעלולות לצוץ במהלך התקופה. ניתן להתייעץ באשר לנושאים אלו עם עורך דין לענייני אשרות ולהבין מה הן המגבלות או מה הזכויות ואיך קורה תהליך הגשת אשרת העבודה. 


אזרחות קנדית
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום אזרחות קנדית. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא אשרת עבודה זמנית בקנדה
סגור