מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משרד הבטחון » כסף בהמתנה - לא צריך להמתין עד סוף התביעה כדי לקבל את כספי הביטוח
מגזין משרד הבטחון

כסף בהמתנה - לא צריך להמתין עד סוף התביעה כדי לקבל את כספי הביטוח

כולנו נדרשים לנהוג עם ביטוחי רכב תקפים בעת נהיגה על כבישי ישראל. אולם, ביטוחים אלו לא מבטיחים לנו כי לא ניפצע חלילה בתאונה, או שהכסף בגין פגיעה ברכב או פיצוי על נזק פיזי לנו, יגיע באותה המהירות שבה עשינו את התאונה.
  • מערכת האתר
  • |
  • 20/11/201
  • |
  • 10:02
  • |
  • 1847 צפיות

הסנריו הוא מוכר, נהג אחד לא מרוכז, תאונת דרכים שאחריה יש נזק גם לרכוש ולעיתים, במקרים קשים יותר, גם נזק פיזי בגוף. במצב זה, אנו נדרשים לתבוע את הביטוח ואז להמתין בסבלנות עד שהתביעה שלנו תתברר כאמיתית ונכונה ואז נקבל את הפיצוי שלנו חזרה. אך מה קורה כאשר אנו זקוקים לכסף לא בעוד מספר חודשים אלא עכשיו? מסתבר כי יש סעיף בחוק הביטוח הקרוי תסעיף תשלום תכוף.
קבלת כספים מהביטוח יכולה להתקצר משמעותית

מהו סעיף התשלום התכוף
סעיף תשלום תכוף הוא סעיף בחוק הביטוח הקובע כי אם יש צורך מיידי בכסף עוד בטרם סוף התביעה יש אפשרות לקבלו ובלבד שמגישים בקשה מיוחדת לשם כך המלווה במסמכים מתאימים המנמקים מדוע אתם זקוקים לכסף באופן מיידי. שימו לב רק שהסעיף הזה תופס לשנתיים בלבד מאז התאונה ואפילו לא יום אחרי. ניתן להיעזר בעו"ד לענייני ביטוח לשם טיפול בסעיף זה וקבלת הפיצויים באופן מזורז. כעקרון, הסעיף נוצר כדי להכיר באחריותה של חברת הביטוח לדאוג לשלומנו לא רק מבחינת רכוש, אלא גם מבחינת שלמות הגוף והנפש. 

סכום הכסף שיועבר הוא צנוע יחסית
אם הגשתם בקשה לתשלום תכוף לאחר תאונה, דעו לכם כי לא תקבלו סכומים גדולים בחזרה, אלא רק סכומים שיספיקו די הצורך לטיפולים בהם אתם נעזרים, יהיה טיפול נפשי או פיזי. ומה אם אתם נאלצים להשתלה או טיפולים יקרים הרבה יותר? אז מדובר בפרוצדורה הרבה יותר בעייתית שמומלץ מאוד לטפל בה באמצעות עורך דין שמאורע בנושא ובהגשת תביעות ובקשות מסוג זה. אם חברת הביטוח תמצא אלטרנטיבה זולה יותר, היא בהכרח תלך על התשלום לפי האופציה הזולה יותר, ומומלץ לקחת זאת בחשבון. 

הביטוח יכסה טיפולים מחוץ לסל הקופה
ומה קורה אם ילדכם חלילה היה מעורב בתאונה וכתוצאה הוא בעל טראומות כעת ונזקק לטיפול? בהצגת מסמכים מתאימים תוכלו לקבל כיסוי על הטיפולים הללו מטעם הביטוח בבחינת דאגה לתלויים. כמו כן, דעו לכם שלגבי טיפולים או תרופות שקופ"ח מממנת כמובן שאין כיסוי. 

מאמרים נוספים בתחום


עורכי דין לתביעת ביטוח רפואי
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתביעת ביטוח רפואי. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא כסף בהמתנה - לא צריך להמתין עד סוף התביעה כדי לקבל את כספי הביטוח
סגור