מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » נסיבות להקלה בעונשם של עברייני תנועה
מגזין תעבורה

נסיבות להקלה בעונשם של עברייני תנועה

לצד הידיעה כי עבריינות תנועה תהיה מטופלת בענישה משמעותית כמו החרמת מכוניות ופסילת רישיונות נהיגה לתקופה של 90 ימים או תשלום קנס כפול, רצוי לדעת שבית המשפט עשוי גם להקל בעונשם של עברייני תנועה.
  • מערכת האתר
  • |
  • 21/1/2014
  • |
  • 15:53
  • |
  • 2231 צפיות

עברייני תנועה אינם תמיד מודעים לכך בזמן אמת; את הדו"ח מקבלים הבייתה רק לאחר שבועות מספר או אפילו חודשים. עובדה זו מקשה על מקבל הדו"ח לחזור לזירה בסמוך למועד מתן הדו"ח ולתעד את הטיעונים שמתוארים בתגובת ההגנה. לעתים, זה כל מה שיכול לעשות את ההבדל בין זיכוי במשפט, קבלת העונש המלא או הקלה בעונש. חשוב להתייעץ עם עורך דין תעבורה – אשר יתכנן את האסטרטגיה לנקיטת הצעדים הבאים, או להשתמש בברירת הקנס – אולם יש לזכור כי תשלום הקנס – כמוהו כהודאה באשמה המבטלת את הזכות למשפט.

אפשר להגיע גם לעסקת טיעון
כאשר לא ניתן להוכיח כי העבירה לא נעשתה, אפשר לפעול כדי לזכות להקלה באישום בענישה או אפילו לזיכוי הנאשם בעבירה. עסקת הטיעון תוגש באמצעות עורך דין מצד ההגנה עוד לפני שדנים בבית המשפט בתיק התביעה, וכדי להוציא את העסקה הזו לפועל יש לזכות באישורו של בית המשפט לאחר הסכמת הצדדים. 
ענישת עברייני תנועה

הקלה בתחום עבריינות תנועה
לפי עצתו של עורך הדין, נאשם בעבירת תנועה יכול לבחור בין הופעה למשפט, הודאה בעבירה המיוחסת או כפירה מוחלטת באשמה. אילולא הוחלט על עסקת טיעון וניגשים למשפט, ניתן לטעון לעבר נקי מעבירות תנועה, קשיים משפחתיים – ויש שטוענים אף לקשיים מפאת מצב מדיני מסוים במצבים מסוימים, נסיבות התאונה יכולות להיות נסיבות מקלות או שניתן לטעון לכשלים בחומר הראיות או בהתנהלות המכשיר שתיעד או שהוביל לעצירת הנהג.

האם להודות באשמה או לכפור בה?
ההחלטה אם לכפור באופן מוחלט באשמה תהיה בכפו של הנאשם, אולם יש בייעוצו של עורך דין כדי לפקוח את עיניו של הנאשם בהתאם לנסיבות המקרה. כל מקרה שונה מרעהו על פי הנסיבות והראיות שניתן להראות מול בית המשפט, וכן לפי הטיעונים שניתן להעלות בהתאם לכך וסיכויי ההצלחה שלצידם. 

ענישה על נהיגה בשכרות
נהיגה בשכרות נחשבת לעבירה חמורה מבין שורת העבירות שעל הכבישים, אולם ההיסטוריה מראה כי תיקי תביעה שונים שהוגשו בנושאי נהיגה תחת שכרות ויוצגו באמצעות עורך דין תעבורה – הצליחו להקל על העונש של הנאשם בהתאם לנסיבות או לבטל אותו כליל. 


עורכי דין תאונות דרכים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין תאונות דרכים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא נסיבות להקלה בעונשם של עברייני תנועה
סגור