מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » פתיחת חברה חדשה – טיפים להתנהלות משפטית
מגזין מסחרי

פתיחת חברה חדשה – טיפים להתנהלות משפטית

הקמת חברה עצמאית היא חלומם של רבים, וקל יחסית לפתוח עסק או חברה לעומת סגירתה או ניהולה. מסיבה זו, יש להעניק מענה לאתגרים רבים שעולים עם הקמת העסק, לרבות אפשרות להכנסת שותפים, תקנון, היקפי המיסוי ועוד.
  • מערכת האתר
  • |
  • 10/4/2014
  • |
  • 10:06
  • |
  • 1879 צפיות

עם פתיחתה של חברה חדשה יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים, כמו למשל בחירת משרד עורכי הדין שיטפל בתהליך וילווה אותו – גם בהתנהלויות משפטיות עתידיות. חברה הינה צורת התאגדו של אדם אחד לפחות כדי לבצע פעילות – בדרך של כלל למטרות רווח. חברה הינה ישות משפטית הקיימת מתוקף חוק החברות, והקיום של החברה הוא מרגע שבו נרשמה אצל רשם החברות. על כן – זו יישות משפטית לכל עניין; יכולה לתבוע וניתן לתבוע אותה. 

הקמת מיזם
כשמקימים מיזם או עסק חדש, עולות סוגיות שונות שמצריכות מחשבה מרובה. השאלות הקריטיות נוגעות לאופי הפעילות של העסק ומטרת ההקמה, המודל העסקי, סוגיות בתכנון המס, היישות המשפטית, מיקום ניהול החשבונות – חיצוני או פנימי, בחירת שירותי משרד עורכי דין ועוד. חשוב לדעת כי מרבית העסקים הקטנים שנפתחים בישראל נסגרים במהלך שלוש השנים הראשונות להיווסדם משום שישנן בעיות בחישוב ההוצאות, אי הבנת צרכי התזרים הפיננסי ועוד.  
תהליך רישומה של חברה

קביעת תקנון לחברה
תקנון החברה יכיל נושאים שבהם החברה עוסקת ומסדיר בין היתר גם את אופן חלוקת המניות ואת ניהול החברה על חוקיה, המטרות והחזון שלה. בתקנון יהיו מטרות החברה, חלוקת המניות, פרטים בנושא הגבלת המניות, הון המניות הרשום של החברה ועוד. 

לקבל ליווי משפטי לעסקים
לאורך כל זמן קיומה של החברה, היא תקבל שירותי ליווי בייעוץ משפטי באמצעות כל המדיות האפשריות, אונליין. עורך דין לעסקים יעניק שירותי ייעוץ, עריכה וניסוח של התקשרויות וחוזים מול הזכיינים, ספקים, לקוחות וקבלני משנה. יוענק ייעוץ בכל הקשור ליחסי עובד – מעביד, עריכת הסכמים ומתן של הגנה משפטית. 

ניהול תביעות שונות
יש להיות ערוך למכתבי התראה שעלולים להגיע בגין גביית חובות, ייצוג מול רשם החברות, דיווחים לרשויות, חתימה ואימות טפסים שנדרשים לגופים ציבוריים, הגשת תביעות כספיות למיניהן ועוד. עורך הדין ינחה גם במקרים שבהם העסק אמור לתפוס כיוון שונה כישות משפטית כדי לשרוד או כדי לגדול וגם לצורך פירוק או הבראה באופן הטוב ביותר שניתן.


עורכי דין להקמת חברה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין להקמת חברה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא פתיחת חברה חדשה – טיפים להתנהלות משפטית
סגור