מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין וידאו משפטי » האם הינשוף אמין?
מגזין תעבורה

האם הינשוף אמין?

עו"ד ערן בן עמי ערך בדיקות מעבדה בעצמו והגיע לתוצאות מדהימות. האם מכשיר הינשוף שאושר על ידי כל הגורמים המוסמכים הוא לא כל כך אמין כמו שחשבנו? הכל במאמר הבא
  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2068 צפיות

בדוח מקצועי אשר הועבר למשטרה, נאמר שבמבחן ספציפיות המדידה, מכשיר הינשוף מתנהג באופן בעייתי והינשוף מזהה חומרים אשר לא מכילים אלכוהול בכל זאת כאלכוהול הזורם בדם. מכשיר הינשוף כזכור נרכש על ידי המשטרה בכדי לבדוק רמת אלכוהול בדם אצל נהגים בכביש ונחשב לאחד המכשירים האמינים בעולם.

עו"ד ערן בן עמי אשר רכש מכספו מכשיר ינשוף בכמאה אלף שקלים, שלח את המכשיר למעבדה בה בדקות את היתרונות והחסרונות שלו, והתוצאות מדהימות. מסתבר שמכשיר הינשוף יכול להטות את אחוז האלכוהול בעשרות אחוזים, לשווא. "זו קטסטרופה" אומר ערן, "תחשבו שיש מצב שבו אדם נמצא בפסילה ואיבד את מקום עבודתו, איבד את רישיון הנהיגה שלו ואת חופש התנועה שלו, ובכלל לא היה צריך לאבד אותם"

"הכל בגלל שהמשטרה לא בדקה את המכשיר" מוסיף ערן, ומתכוון לכך שהמכשיר אמור לעבור כיול אחת לכמה זמן. בעקבות בקשתו של עו"ד ערן בן עמי המכשיר נבחן במעבדה ולפי הדו"ח, גם אם שתיתם כמות מותרת של אלכוהול, שתיית מיץ למשל יכולה להרים את רמת האלכוהול בדם בעשרות אחוזים.
עו"ד ערן בן עמי - האם יש להטיל דופי באמינות הינשוף?

על פי בדיקות המעבדה, אפילו שתיית מיץ תפוזים יכולה להטות את הינשוף באופן שיחרוץ את דינו של אדם לאדם שנהג בשכרות גם אם לא היה שיכור. לדוגמא, אם שתיתם מיץ תפוזים, רמת האלכוהול במכשיר ינשוף שלא עבר בדיקה תעלה בכ-18%, כך על פי הדו"ח. אם שתיתם נקטר חמוציות, רמת האלכוהול תעלה בכ-32%, מה שהופך כבר לרמה קריטית מאוד. מיץ ענבים של תירוש אגב, יעלה את רמת האלכוהול בדם בכשלושים ושישה אחוזים (!).

מסתבר גם שתוצאות הינשוף יכולות להשתנות בהתנאם לתנאים שבהם נבדק האדם שמואשם בנהיגה בשכרות, בנוסף הן עשויות להשתנות גם בין גברים לנשים. "הגענו לתוצאות שכרגע מראות שיש סטייה אמיתית וגדולה שיכולה להגיע עד כדי עשרות אחוזים בתוצאות מכשירי הינשוף" אומר עורך דין ערן בן עמי.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין לענייני נהיגה בשכרות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני נהיגה בשכרות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא האם הינשוף אמין?
סגור