מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין עבודה » בחירת עורך דין לדיני עבודה
מגזין עבודה

בחירת עורך דין לדיני עבודה

עורך דין לענייני עבודה יגלה פעמים רבות נתונם ועובדות בסיסיות אשר המעסיקים לא טרחו לגלות, ויחשפו את העובדים וגם את המעסיקים לעניין זכויותיהם וחובותיהם במסגרות הסכמים וחוק. ישנם פרמטרים שונים לבחירת התערבות של עורך דין עבודה.
  • מערכת האתר
  • |
  • 26/6/2013
  • |
  • 14:53
  • |
  • 2181 צפיות

מטבע הדברים, עורכי דין דיני עבודה נחנו בנתונים משתנים מן האחד לשני; לכל עורך דין האופי שלו, ההשכלה אתה רכש, הניסיון וההתמחות במשרד עורכי דין, השכר והעמלות אותו הוא גובה מלקוחותיו, מי שפועל במסגרת החוק ומי שפועל על פי כל כללי האתיקה המקצועית. בחירת עורך דין לענייני עבודה כרוכה בעבודת שטח קלה לפני ההתקשרות איתו, ויפה שעה אחת קודם לפני קביעת הפגישה. 

מי ילווה את התיק?
עם קביעת הפגישה מול עורך הדין לענייני עבודה, יש לוודא שאותו עורך דין שעשוי להשרות עליכם רושם נכבד הוא אכן אותו גורם שיטפל בתיק התביעה, ולא מי מטעמו שעובד במשרדו. כך, שלא יווצר מצב שבו המחיר הוא עבור תגמול עבודה של בעל המשרד – מחיר יקר לעומת עבודה בפועל של מתלמד. יש לוודא שאותו עורך דין שיטפל בתיק חבר לשכת עורכי הדין בישראל.
לעובד מגיעות זכויות רבות במהלך עבודתו
הסכם שכר הטרחה
שכר הטרחה שיגובש בפגישה הראשונה חייב להיות מוסכם על כולם, ללא מקרים בלתי צפויים. את שכר הטרחה נוהגים לגבות בשכר עבודה בסיסי ועליו עבור כל דיון בנפרד או לפי סוג ההליכים וקצב התקדמות התיק. כאן רצוי לקבל לפחות הצעה אחת נוספת ממשרד עורכי דין אחר. 

התמחות בתת נושאים בעניין עבודה
הנושאים שבגינן מתקשרים לאותו עורך דין עבודה יקבעו איזה עורך דין יכול להתאים לנושא. ישנן תביעות הנוגעות לעניין פיטורין או לעניין ניצול מרות והטרדה מינית, הרעת תנאים או כל עניין אחר – כל אלו הם נושאים בהם אותו עורך דין מתמצא בהם יותר או פחות ויש לו אחוז הצלחה טוב יותר או פחות ביחס לאחרים בתחום. רגע לפני שיוצרים את הצעד במקום העבודה, רצוי לברר מהו ההליך המתאים ביותר – האם להשאר במקום העבודה ולאסוף ראיות או שניתן להתפטר ולטפל בכך כלאחר מקרה.

עורכי דין לסיום יחסי עובד-מעביד
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לסיום יחסי עובד-מעביד. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא בחירת עורך דין לדיני עבודה
סגור