מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין עבודה » קבלת רישיונות לעבודה
אולי תתעניין ב:
מגזין עבודה

קבלת רישיונות לעבודה

במדינת ישראל הפרוצדורה לקבלת אשרה לעבודה מסובכת, מסועפת וקשה עד מאוד. על מנת לזרז ולייעל את ההליך מומלץ להעזר בשירותיו של עורך דין מוסמך המתמחה בתחום מורכב זה. לפניכם מאמר המסביר את מהות ההליך באופן מפורט
  • מערכת האתר
  • |
  • 9/7/2013
  • |
  • 17:21
  • |
  • 2253 צפיות

כמה קשה לקבל אשרת עבודה בישראל?
קשה להעריך כמה זמן יקח להוציא רישיון עבודה עבור עובד זר, קצב הוצאת הרישיון אינו אחיד. ללא אותו רישיון עבודה, אותו עובד אינו מורשה לעבוד. כדי להמשיך לעבוד, לרוב נדרשת פעולה מהירה להכנת המסמכים בזמן והבנת הבירוקרטיה הכרוכה בעניין. עיקר עבודת ההכנה לקראת הכנת אישורי עבוד
ה היא קבלת מסמכים וטפסים מגורמים שונים תוך התקשרות עם משרדים ממשלתיים, חברות כוח אדם וגם עם גורמים נמצאים בחו"ל. ישנה אפשרות להעביר את אותה עבודה מפותלת למשרד עורך דין לאשרות עבודה, ולקבל שירות מלא ומקצועי, שמטפל בנושא בתוך זמן קצר.

אין לזייף רישיון של אישור עבודה
דווקא משום הבירוקרטיה המסובכת וזמן יקר שבו העובדים מוחזקים ולא עובדים, מעסיקים רבים עלולים להציג לרשויות אישורי עבודה מזויפים של העובדים, שנרכשו בתוך מדינת ישראל – כצילום של רישיון קיים ובתוך זה זיוף שמו של העובד, זיוף השם של המעסיק וסמלו של המעסיק, כמו גם זיוף שמו של קצין הקישור במת"ק. זיוף מסמך מסוג זה עלול לעלות מחיר יקר.

מי זכאי להעסיק עובד זר?
באתרי הביטוח הלאומי ניתן להתעדכן אודות התנאים להעסקתו של עובד זר, באופן מסונכרן עם דרישות משרד הפנים ולהיתרים שקיבלו למשל קשישים אם אלו או בני משפחתם מבקשים להעסיק אדם – עובד זר – שיטפל בהם ושיסעד אותם. גם כאשר מעוניינים להעסיק עובד זר במסגרת חברות כוח אדם, רצוי להתייעץ עם עורך דין בתחום. 

להשיג רישיון בין לאומי לעבודה
במידה וישנו צורך לקבל רישיון להעסקת עובד ישראלי בחו"ל, אותן אשרות עבודה או ויזות – נדרש מהלך בירוקרטי של מילוי טפסים והצגת מסמכים נדרשים. גם כאן, ישנם עורכי דין שבקיאים באופן מיוחד בתחום זה – כמו גם בחוק במדינה הזרה ודרישותיו לגבי קיומו של רישיון עבודה שכזה. 


עורכי דין לענייני עובדים זרים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני עובדים זרים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא קבלת רישיונות לעבודה
סגור