מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » תקנות ואישור לעסקים
מגזין מסחרי

תקנות ואישור לעסקים

אם ברצונכם לפתוח עסק חדש, ככל הנראה תצטרכו לעמוד במספר תקנות אשר הותקנו באישור ועדת הפנים ואיכות הסביבה וגם באישור האוצר.
  • מערכת האתר
  • |
  • 13/10/201
  • |
  • 12:55
  • |
  • 2021 צפיות

בימם בהם לפתוח עסק בישראל זה כבר לא דבר משתלם כל כך כמו שהיה בעבר, בעלי עסקים רבים נתקלים במכשולים שונים טרם העסק מכר את המוצר הראשון שלו. ישנם מספר חוקים ותקנות אשר הותקנו בעבר בכדי שלפתיחת עסקים יהיה קוד אתי מסויים שלפיו ילכו כל בעלי המקצוע (או לפחות רובם) טרם הם פותחים עסק.

ישנן תקנות שבהן צריך לעמוד בכדי לקבל אישור עסק מהמדינה, והתקנון מתחלק למספר חלקים ואלמנטים אשר עליהם צריך לעבור כל אדם שחולם לפתוח עסק במדינת ישראל.

סוגי רישיונות
ישנם מספר סוגי רישיונות אשר מוענקים על ידי המדינה לאנשים הרוצים לפתוח עסקים. האחד הוא הרישיון הזמני, בו רשות הרישוי יכול לקבוע את סיום התוקף של הרישיון, שבדרך כלל לא יהיה פחות משנה אחת. אם העסק תוכנן לפחות משנה, רשות הרישוי ראשית להנפיק לו רישיון זמני לתקופה פחותה משנה. כמו כן, יש גם את הרישיון התקופתי אשר מוקצב לשנה אחת בדרך כלל, אך יכול להיות גם שלוש או חמש שנים. ישנו גם הרישיון לצמיתות, שכשמו כן הוא, רישיון לכל החיים ועד מתי שיחפוץ בעל העסק. 
אם אתם רוצים לפתוח עסק - כדאי שתעמדו בתקנות

התשלומית והאגרות
בכדי לפתוח עסק, כדאי להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום, בכדי שיבהיר לכם מול מה אתם מתמודדים, אילו רישיונות ואילו מסמכים צריך להנפיק וכמובן, ילווה אתכם לכל אורך התהליך. אם ברצונכם לפתוח עסק, זה כמובן כרוך בתשלום אגרות, כמו אגרת רישוי, אגרת חוות דעת מקדמית שעולה קרוב לשלוש מאות שקלים, ועוד.

נגמר? ממש לא.
בכדי שתוכלו לפתוח עסק כמו שהתקנות אומרות, חשוב ללכת על פי החוקים ולא לדלג על שום פרט, אשר ימנע מאיתנו לקבל את רישיון העסק. כאמור, בכדי לקבל את כל הפרטים ובכדי שלא נדלג על צעדים חשובים טרם נפתח העסק עליו חלמנו, חשוב להתייעץ עם עורך דין אשר מתמחה בדיני חברות וברישוי עסקים ויכול לעזור לנו לקבל את ההחלטות הנכונות, וגם "יגן" עלינו מהג´ונגל האכזר המשתולל בעולם העסקים.

אולי תתעניינו גם ב:

עורכי דין להקמת חברה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין להקמת חברה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא תקנות ואישור לעסקים
סגור