מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין עבודה » חוזה עבודה אישי
מגזין עבודה

חוזה עבודה אישי

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 3385 צפיות

חוזה עבודה אישי כולל את כל הצדדים הנוגעים להעסקת עובד, ומטרתו למנות באופן ברור את זכויות וחובות העובד מול המעביד, כמו גם זכויות המעביד וחובותיו מול העובד. מדובר בהסדר מערכת היחסים בין הצדדים המציין מהן העובדות שבמסגרתן עוסק העובד, הצינורות והאפשרויות העומדות בפניו בעת הצורך. על- כן, רצוי להקדיש זמן מספק לקריאת חוזה העבודה, ורצוי לעיין בו לצד עורך הדין אשר ערך אותו – יכול להיות עורך דין של החברה או עורך דין חיצוני לה.

מרכיבי חוזה עבודה אישי
חוזה אישי יכול להשתנות מתחום תעסוקה אחד למשנהו, ומכיל את מרכיבים בסיסיים אלו: מרכיב השכר, כולל שכר התחלתי ותנאים להתקדמות ולהעלאה בשכר בהמשך. בכלל זה יש לכלול את התנאים הסוציאליים כמו הפרשות לקרנות גמל ופנסיה. שעות נוספות הן חלק בלתי נפרד ולעתים אף בלתי נמנע מזמן העבודה שלכם – חשוב לבקש סעיף המגדיר מפורשות את השכר בגין שעות נוספות, תוכלו לבקש סכומים גבוהים יותר במעמד שמאפשר לכם זאת. מרכיב ימי חופשה ומחלה הוא מרכיב הטבוע ממילא בחוק, אולם זכותכם לבקש אף יותר ממה שהחוק מעניק. החזרים – אם הנכם מקיימים שיחות טלפון חיוניות לעבודה, זקוקים להוצאות נסיעות כמו כל הוצאה נוספת אחרת, יש לציין זאת בסעיף מיוחד בחוזה.

סוגי חוזה עבודה אישי
ישנם שלושה סוגים של חוזי עבודה אישי: חוזה לתקופה בלתי מוגבלת אשר יכול להתחדש מדי תקופה כאשר התוכן שבו משתנה או נוסף מכוח הסכמה הדדית או הסכמי עבודה קיבוציים. הסוג השני הוא חוזה עבודה לתקופה מוגבלת אשר תקופת העבודה נחרצה מראש. במידה וחוזה זה קיים לפחות שנה, ניתן לתבוע פיצויי פיטורין. הסוג השלישי – ביצוע משימה מסוימת, כמו למשל פרקטיקום או פרילאנס.

הפרת חוזה עבודה
הפרת חוזה עבודה אישי מוגדרת כמעשה של אחד הצדדים שאינו עולה בקנה אחד עם הכתוב בחוזה העבודה. על כל אחד מהצדדים במקרה זה ניתן להטיל סנקציות נוספות מלבד תום יחסי עובד- מעביד, רצוי להתייעץ עם עורך דין לדיני עבודה בנושא.

עורכי דין לחוזה עבודה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לחוזה עבודה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא חוזה עבודה אישי
סגור