מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נדל"ן ומקרקעין » מדריך לשוכר הדירה בפעם הראשונה
מגזין נדל"ן ומקרקעין

מדריך לשוכר הדירה בפעם הראשונה

רבים מן הצעירים שמתחילים ללמוד, מתנסים גם בפעם הראשונה בשכירת דירה. לכאורה, זה נראה קלי קלות. האמת היא שזה לא בדיוק כך וצריך לדעת כמה דברים חשובים בנושא כדי לא ליפול בפח, או יותר חשוב מכך- מול חוזה דרקוני שאינו לוקח בחשבון את זכויותיכם.
  • מערכת האתר
  • |
  • 21/11/201
  • |
  • 17:31
  • |
  • 2081 צפיות

ראשית כל מומלץ להסביר- בעת כל שכירת דירה, יש לבצע חוזה מסודר מול בעל הדירה. החוזים הללו הם בדיוק מהות הבעיה. רבים מן השוכרים מוכנים לחתום על חוזים סטנדרטיים שהוצאו מן האינטרנט מבלי להזכיר בהם את שכר הערבות שניתן, המוצרים שנשארו בדירה או מצבה כפי שקיבלו ובסוף שהם באים לעזוב את הדירה בתום תקופת החוזה, הם מגלים עצמם נכנסים לתוך מבול של הוצאות שלא הם גרמו או אמורים לשאת בהם.

לא בטוחים בחוזה? גשו לעו"ד
נכון, התעסקות עם עורך דין נדל"ן, הוא לא עסק זול במיוחד אך הוא יכול לחסוך המון כספים לאחר מכן. עורך דין זה יכול יחד אתכם לקחת חוזה סטנדרטי ולסייע לכם להתאים אותו לצרכיכם הבלעדיים ומה שיש או אין בדירה. כך למשל, אם הושאר לכם ציוד ביתי דוגמת ריהוט או מכשירי חשמל כלשהם, עדיף להכניס לחוזה את הסעיף שבו את מהצירים כי קיבלתם את המכשירים הללו תקינים. אם מדובר בבית ישן, מוטב להצהיר מראש בחוזה כי מדובר במבנה ישן וכי בעל הבית מודע לבעיות צנרת שעלולות לקרות בשל ותיקותו של הבניין או הדירה. 
טיפים לשוכר המתחיל

סכמו מה כל צד מביא עימו 
אם אתם לא מעוניינים להיעזר בעו"ד בשל העלויות, עצה אחת חשובה שכן ניתן לכם היא שמומלץ להכין עמוד טיוטה שיצורף לחוזה המפרט מה קיבלתם עם הדירה ומה הובא עמכם כציוד בלעדי שלכם. בצורה זו יהיה ברור לשני הצדדים מה שייך למי ולא יוכלו להיות טענות שווא בנושא.

בחינת הדברים בשטח
מומלץ גם לנקוב בשווי הציוד החשמלי והריהוט שניתן במסגרת הדירה ע"י בעליה עבור הדיירים. כמו כן, דבר חשוב נוסף הוא לסכם את מחיר השכירות באופן ברור ונהיר ולציין עד איזו תקופה מחיר זה תקף. כך בעלי הדירה לא יוכלו להחליט פתאום משום מקום להעלות  לכם את שכ"ד. 



עורכי דין לענייני שכירות נדל"ן
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני שכירות נדל"ן. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מדריך לשוכר הדירה בפעם הראשונה
סגור